|
|
کدخبر: ۱۵۶۶۰۰

گزینه اول ما فیروز کریمی است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای حضور قدرتمندانه در فصل آینده و آسیایی شدن محسن مسلمان و قاسم حدادی فر را حفظ خواهیم کرد.

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد بقای ذوب آهن در لیگ برتر اظهار داشت: از زمانی که مدیریت باشگاه را قبول کردم ۶ - ۷ ماه سخت را پشت سرگذاشتم اما این سختی ها برای من که ۳۳ - ۳۴ سال عمرم را در ورزش گذاشته ام طبیعی است.

وی افزود: گاهی یک تیم برای قهرمانی و گاهی هم مانند روز گذشته(جمعه) برای اعاده حیثیت به میدان می رود. خوشبختانه توانستیم دست پر از تهران بازگردیم تا با ماندن در لیگ برتر به انتظار آینده ای بهتر باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده می تواند به تیمی مدعی تبدیل شود، تاکید کرد: روزی که به ذوب آهن آمدم کار را براساس محور علمی آغاز کرده و کمیته راهبردی و استراتژیک را زیر نظر دکتر منصور انصاری مهر تشکیل دادم. از همان روز عنوان کردم که برنامه ای ۳ سال و نیمه دارم که ۶ ماه آن گذشته و ۳ سال دیگر از برنامه ام باقی مانده است.

آذری خاطرنشان کرد: اهل دادن قول های واهی نیستم و معتقدم اینکه ذوب آهن به تیمی مدعی در ایران و آسیا تبدیل شود زمانبر خواهد بود.

وی درباره وضعیت سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن هم یادآور شد: روز جمعه و بعد از بازی صحبتم این بود که به لحاظ اخلاقی، فنی و روح معرفت ورزشکاری در گام نخست با فیروز کریمی مذاکره خواهیم کرد. خود کریمی هم گفته که من برای ۳ بازی با ذوب آهن قرارداد بستم اما ما برمبنای آموزه های معرفتی در درجه اول با کریمی مذاکره خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گفته می شود ابراهیم زاده و قلعه نویی هم از جمله گزینه های هدایت ذوب آهن هستند، به تسنیم گفت: من برای این ۲ بزرگوار احترام قائلم. در زمان مدیریت قبلی من در ذوب آهن که ابراهیم زاده سرمربی تیم بود درس های زیادی از او گرفتم و امیدوارم همواره موفق باشد. در روز جمعه هم بازیکنان راه آهن با تمام توان به زمین آمدند تا نشان دهند، ابراهیم زاده به عنوان مربی متعلق به مکتب اصفهان حاضر نیست شرافتش را زیر پا بگذارد.

آذری ادامه داد: هنوز به غیر از کریمی گزینه دیگری را برای هدایت ذوب آهن مدنظر نداریم و بعد از مذاکره با کریمی اگر نیاز بود گزینه های دیگر را رسانه ای خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت محسن مسلمان هم خاطرنشان کرد: ذوب آهن خانه این بازیکن است و محسن مسلمان با توجه به اینکه قرضی به پرسپولیس رفته برای فصل آینده به تیم خود بازخواهد گشت. در فصل گذشته هم اگر نیاز به مدیریت بحران نبود این بازیکن را از دست نمی دادیم. محسن از سرمایه های باشگاه ذوب آهن است. البته با توجه به عملکرد خوب غریبی و خانزاده که بازیکنان فوق العاده ای هستند از تصمیم خود در آن مقطع خوشحالم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: تنها در صورتی که مسلمان پیشنهاد بین المللی ممتازی داشته باشد با توجه به مقتضیات درباره او تصمیم گیری خواهیم کرد.

آذری درباره آینده حدادی فر در تیم ذوب آهن هم به تسنیم گفت: قاسم حدادی فر ستون تیم ما محسوب می شود و به طور قطع برای موفقیت در فصل آینده و کسب سهمیه آسیا حدادی فر و مسلمان را حفظ خواهیم کرد. ذوب آهن خانه این بازیکنان است و به جای دیگری نخواهند رفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار