|
|
کدخبر: ۱۵۶۶۰۸

نظرمان روی مرفاوی است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت که حدود ۴۰ درصد قرار داد بازیکنان صبا باقی مانده است.

محمدرضا کشوری فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد پایان کار صبا در لیگ سیزدهم با تساوی برابر سایپا اظهار داشت: دیداری که دیروز انجام دادیم مسابقه ای بود که روی سرنوشت تاثیری نداشت و تنها اگر می بردیم هشتم، مساوی نهم و اگر شکست می خوردیم در همان رده دهم باقی می ماندیم. با وضعیتی که داشتیم توانستیم رتبه تک رقمی بگیریم. با وضعیت مالی خوبی که نداشتیم به هر نحوی که بود توانستیم لیگ را با این رتبه به پایان برسانیم.

مدیرعامل باشگاه صبا با اشاره به حضور استاندار قم در اردوی پیش از بازی با سایپا در مورد سرانجام وضعیت مالی این باشگاه عنوان کرد: استاندار قم در اردو قول مساعدت دادند و گفتند که امسال وضعیت صبا بهتر از سال گذشته خواهد بود و اسپانسرهای بیشتری گرفته می شود تا در مورد هزینه ها دستمان بازتر باشد.

وی در مورد پرداخت قرار داد فصل جاری گفت: بخشی از قراردادها پرداخت شده و تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان باقی مانده است.

کشوری فرد در مورد اینکه آیا قرار است استان قم به صورت جدی در سال آینده تیم داری کند یا خیر تصریح کرد: قرار است که تیم داری کرده و تیم به استان انتقال پیدا کند. امیدوارم مسئولان استان هم کمک کنند تا بتوانیم تیم را به قم انتقال بدهیم.

مدت ها است که قرار است صبا به صورت کامل به قم انتقال پیدا کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده، مدیرعامل صبا در مورد دلیل این اتفاق گفت: دلیلش این است که ما در قم زمین مناسب نداشتیم. قرار بود زمین هلال احمر را آماده شود که فصل گذشته این اتفاق نیفتاد اما برای فصل آینده این زمین آماده شده است.

مدیرعامل صبا در مورد برگزاری لیگ سیزدهم تاکید کرد: به تاج خسته نباشید می گویم. لیگ امسال به نحو احسن برگزار شد. کم و کاستی هایی وجود داشت اما در مجموع راضی کننده بود. به هر حال در خلال لیگ تعطیلاتی وجود داشت که به دلیل بازی های لیگ قهرمانان و تیم ملی بود اما در این زمینه سازمان لیگ هم نمی توانست کاری انجام دهد. باید با هم تعامل می کردیم.

وی اضافه کرد: روز پایانی لیگ سیزدهم هم به نحو احسن برگزار شد و باید تبریک بگویم به مدیرعامل فولاد و حسین فرکی که از مربیان با اخلاق و متخصص فوتبالمان است.

کشوری فرد در مورد اینکه فصل آینده مدیرعامل صبا خواهد بود یا خیر به تسنیم گفت: هنوز هیئت مدیره باشگاه تشکیل نشده است. این هفته یا هفته آینده جلسه هیئت مدیره باید تشکیل شود و اگر برای من حکم زدند انجام وظیفه می کنم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه آیا خودش مایل به ماندن است گفت: به هر حال کار سخت را که فصل گذشته بود گذراندیم.

وی در مورد سرمربی فصل آینده صبا اظهار داشت: مرفاوی در این فصل زحمت زیادی برای تیم ما کشید و البته باید از مایلی کهن هم تشکر کنم او هم زحمت کشید. مرفاوی در ادامه فصل را به سرانجام خوبی رساند. در واقع ادامه کارِ مایلی کهن را به نحو احسن ادامه داد.

کشوری فرد درمورد اینکه آیا با مرفاوی برای ماندن صحبت کرده است یا خیر گفت: نمی توانم بگویم که صحبت کردیم یا خیر اما نظرمان روی مرفاوی است.

تیم صبا لیگ دوازدهم را به مرفاوی به پایان برده بود اما لیگ سیزدهم را با مایلی کهن آغاز کرد و در ادامه دوباره مرفاوی به این تیم بازگشت. کشوری فرد در پاسخ به این سئوال که اگر مرفاوی خوب بود چرا به جای او از مایلی کهن استفاده کردند اظهار داشت: قرار بود تیم به قم انتقال پیدا کند و به همین دلیل در هیئت مدیره به این نتیجه رسیدیم که اگر در این شرایط مایلی کهن بیاید بهتر نتیجه می گیریم اما از نظر اخلاقی و فنی هر دو مربی خوب هستند. مایلی مهن هم که استاد اخلاق است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار