|
|
کدخبر: ۱۵۶۶۷۳

پس از نایب قهرمانی سرخ پوشان در لیگ برتر

مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران این تیم و همکاری خبرنگاران در لیگ سیزدهم تقدیر و تشکر کرد.

حمید عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، اظهار داشت: بدون شک پرسپولیس مشکلات زیادی را در لیگ سیزدهم داشت اما با درایت کادرفنی و غیرت بازیکنان و حمایت هواداران پرشور که در سراسر ایران یار و یاور پرسپولیس بودند به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و چه بسا این تیم می توانست حتی جام قهرمانی را از اهواز به تهران بیاورد.

وی افزود: از کلیه رسانه ها و هواداران که همواره در تمرینات و اخبار تیم پرسپولیس یار و یاور ما بودند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم اگر قصوری از طرف ما صورت گرفته ما را به بزرگی خود ببخشند. ما معتقدیم رسانه ها چشم های بینای مردم هستند و همواره در طول یک سال در گرما و سرما هیچ وقت سعی نکردند تا اخبار پرسپولیس را فراموش کنند.

عباسی ادامه داد: البته باید یادی از محمد رویانیان کنیم که برای این تیم زحمت کشید. همچنین جا دارد از تلاش های بی شائبه علی دایی نیز که در این چند وقت با چشمانم دیدم که سنگ صبور بازیکنان است تقدیر کنیم.

عباسی در پایان درخصوص رسانه ملی نیز گفت: تلاش های جامعه خبری مخصوصا در رسانه ملی نیز همواره پرسپولیس را در شرایطی قرار داده که هواداران از آن کاملا باخبر باشند. من از همکاران عزیزم در رسانه ملی تقدیر و تشکر می کنم که آنها نیز در کنار ما بودند البته هواداران نیز ما را ببخشند که اگر برخی زمان ها مجبور بودیم به خاطر خودشان و پرسپولیس تمرینات را پشت درهای بسته برگزار کنیم. امیدوار هستم که این هواداران فهیم و بزرگ در کنار رسانه ها فصل آینده حامی پرسپولیس باشند تا انشاءالله این تیم بتواند در آسیا بدرخشد.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار