|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۰۸

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال امروز(شنبه) مرحله دوم تمرینات خود را با حضور اسلوبودان لیاچیچ معروف به چورا مربی صربستانی تمرین دهنده خود آغاز کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چورا که روز پنج شنبه گذشته وارد ایران شد از صبح امروز با حضور در کمپ تیم های ملی در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.

بازیکنان پس از صحبت های اولیه کادر فنی زیر نظر چورا به گرم کردن پرداختند و سپس به ۲ گروه تقسیم شدند و گروه اول به کار با وزنه پرداختند و گروه دوم تمرینات توپی زیر نظر کادر فنی با هدایت حسین معدنی و چورا را انجام دادند و سپس ۲ گروه جای خود را عوض کردند.

تمرینات تخصصی پست پاسور و لیبرو محور تمرینات چورا در این جلسه بود و وی به شیوه خود و بر اساس برنامه های کواچ تمرینات را هدایت می کرد و بازیکنان را تمرین می داد. مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال قبل از این تمرینات یک جلسه هماهنگی و یکسان سازی تمرینات با کادر فنی تیم ملی داشت.

چورا پس از اتمام تمرین امروز از میزان آمادگی بازیکنان ابراز رضایت کرد و افزود: خوشبختانه کادر فنی در این مدت کوتاه بازیکنان را به آمادگی نسبی رسانده است. ما نیز بر اساس هماهنگی با کواچ و گزارشاتی که برای وی ارسال می کنیم، تمرینات را بر اساس برنامه های وی ادامه می دهیم تا وی به اردوی تیم ملحق شود.

وی ادامه داد: اکنون تیم ایران در جایگاه مناسبی در دنیا قرار دارد و اگر ما بتوانیم قدری این جایگاه و روند را بهبود ببخشیم کار بزرگی کرده ایم، هر چند کار سختی است و احتیاج به برنامه ریزی و تمرینات دقیقی دارد. امیدوارم بتوانیم به اهداف والیبال ایران که ایستادن بر روی سکوی المپیک ۲۰۱۶ است دست پیدا کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار