|
|
کدخبر: ۱۵۶۷۶۱

عضو هیئت اصلی فدراسیون جهانی روبوکاپ:

عضو هیئت اصلی فدراسیون جهانی روبوکاپ گفت: در این دوره از مسابقات و سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، تیم ها و دانشمندان ایرانی موفق شدند همپای رقبای خارجی خود فعالیت کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز قزوین، لویس آلمیدا ظهر امروز در حاشیه مراسم ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ آزاد ایران در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: در سال های اخیر استفاده از روبات ها در عرصه های مختلف رواج زیادی یافته است.

وی افزود: انسان موفق شده با پیشرفت تکنولوژی از روبات ها در بسیاری از امور استفاده کرده و از این طریق انجام امور سخت را به میزان قابل توجهی تسریع ببخشد.

عضو هیئت اصلی فدراسیون جهانی روبوکاپ عنوان کرد: استفاده از روبات ها در مناطقی که مین گذاری شده برای خنثی کردن مین، استفاده از روبات ها در کارخانجات برای تسریع در فرآیند تولید از جمله کاربردهای روبات ها در زندگی امروز است.

آلمیدا تصریح کرد: امروزه حتی از روبات ها برای انجام امور منزل، نگهداری و مراقبت از افراد سالمند استفاده می شود که نشان دهنده ورود روبات ها به داخل منازل افراد است.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری مسابقات روبوکاپ و ششمین سمپوزیوم بین المللی روبوکاپ آزاد ایران گفت: کیفیت برگزاری مسابقات و سمپوزیوم بسیار عالی بوده و این ظرفیت در ایران بیانگر وجود استعدادهای خوب علمی است.

عضو هیئت اصلی فدراسیون جهانی روبوکاپ یادآور شد: نکته مهمی که در برگزاری مسابقات روبوکاپ وجود دارد این است که در این دوره از مسابقات تیم ها و دانشمندان ایرانی توانسته اند همپای رقبای خارجی خود کار کنند.

انتهای پیام / ۷۷۰۱۰ / ق۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار