|
|
کدخبر: ۱۵۶۸۰۸

داوری در گفت وگو با فارس:

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: هنوز بودجه ای را نه از کمیته ملی المپیک و نه وزارت ورزش برای سال جدید دریافت نکرده ایم.

افشین داوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت ملی پوشان دوومیدانی ایران اظهار داشت: خوشبختانه با وجود مشکلات مالی فراوانی که داریم ملی پوشان ما در شهرهای مختلف اردوهای خود را برگزار کرده و تمرین می کنند. برادران صمیمی در تهران، محمد ارزنده و کیوان قنبرزاده در بندر ترکمن، سجاد مرادی در اصفهان و رضا قاسمی هم در شهر خودش یعنی اصفهان تمرین می کند.

وی ادامه داد: قصد داریم لیلا رجبی را هم به اردوی بلاروس اعزام کنیم که تا چند روز آینده این کار نهایی می شود. مریم طوسی و حسن تفیتان هم که دوندگان سرعتی کشورمان هستند در تهران تمرین می کنند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه طوسی گفته است، برای موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون باید در ۱۰ مسابقه آماده سازی شرکت کند، گفت: ۱۰ مسابقه زیاد است و خودش هم می داند، اما ما سعی می کینم چند مسابقه خارجی را برای وی فراهم کنیم و در رقابت های داخلی هم شرکت خواهد کرد.

داوری در مورد اینکه وضعیت بودجه فدراسیون آیا مشخص شده است یا خیر، گفت: هنوز نه وزارت ورزش و نه کمیته ملی المپیک هنوز بودجه ای را برای سال جاری تخصیص نداده اند و منتظریم ببینیم وضعیت مان چه می شود. بازی های آسیایی مهم ترین رقابت امسال است و باید بودجه خوبی برای پیش برد برنامه ها در نظر گرفته شود.

وی در خصوص اینکه مسابقات قهرمانی کشور در کدام شهر برگزار خواهد شد، گفت: مسئولان بندر ترکمن برای میزبانی این رقابت ها درخواست میزبانی کرده اند، اما امکانات شان ضعیف است و برای برگزاری رقابت ها به مشکل می خوریم. به احتمال زیاد باز هم این رقابت ها در شیراز برگزار شود، اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار