|
|
کدخبر: ۱۵۶۸۰۹

محجوب در ملوان می ماند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت فوتبال استان گیلان تاکید کرد که امکان انحلال یا انتقال تیم فوتبال داماش وجود ندارد.

قربانعلی الماسخاله در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورداظهارات امیر عابدینیگفت: اینکه او می گوید تیم به تهران منتقل و یا منحل می شود شدنی نیست و اجازه این کار را نمی دهیم. اگر می خواستیم این کار انجام شود تیم را به مشهد منتقل می کردیم. داماش برای مردم است و آنها این تیم را می خواهند. عابدینی عصبی بوده و اینگونه صحبت کرده است. داماش برای مردم است. نه من، نه عابدینی و نه هیج شخص دیگری نمی تواند تیم را منتقل کند. تصمیمات مربوط به اداره تیم با عابدینی است اما او نمی تواند برای انتقالش تصمیم گیری کند.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با اشاره به مبهم بودن مالک داماش اظهار داشت: تا امروز هنوز مشخص نیست اگر کسی بخواهد این تیم را بگیرد با چه کسی باید مذاکره کند. قوه قضائیه، امیر منصور آریا و یا عابدینی؟ قیمتی هم که می گویند به گونه ای است که کسی اقدام به خرید باشگاه نمی کند زیرا درآمدزایی وجود ندارد تا کسی بخواهد با مبلغ بالا باشگاه را بخرد. حتی ملوان را هم کسی نخرید بلکه محجوب پرداخت هزینه های باشگاه را تقبل کرد. بین مصاحبه تا اظهارات رسمی فرق دارد. شاید عابدینی در مصاحبه به مذاکره برای واکذاری داماش تمایل نشان داده اما باید دید او به صورت رسمی چه اقدامی می کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا هیئت فوتبال می تواند این باشگاه را بخرد گفت: هیئت فوتبال اصلا مجوز تیم داری ندارد. تمام تیم های استان زیر نظر هیئت استان هستند و ما نمی توانیم فقط یک تیم را در دست بگیریم. ما می تونیم میانجیگری کنیم و پیگیر وضعیت باشگاه ها باشیم.

الماسخاله درباره وضعیت ملوان و اینکه آیا محجوب به این تیم باز می گردد یا خیر عنوان کرد: او در ملوان می ماند. فعلا در حال بررسی وضعیت و ایجاد منابع اقتصادی است تا بتواند هزینه های ملوان را تامین کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار