|
|
کدخبر: ۱۵۶۸۵۳

تورنمنت بین المللی تکواندو - آلمان

خبرگزاری تسنیم: محمد باقری معتمد و یوسف کرمی به مدال طلای تورنمنت آلمان دست یافتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس(G۱) از روز جمعه با حضور ۸۶۵ تکواندوکار از ۶۲ کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شده و امروز به پایان می رسد. تکواندوکاران رنکینگ دار جهت کسب امتیاز بیشتر برای بدست آوردن سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل در این مسابقات در حال رقابت هستند.

در ادامه دومین روز از این مسابقات، محمد باقری معتمد با ۵ پیروزی موفق به کسب مدال طلای وزن ۶۸ - کیلوگرم شد. وی در دیدار فینال به مصاف تکواندوکاری از کانادا رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۴ پیروز شد.

نماینده وزن ۶۸ - کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به فینال به ترتیب نمایندگان کشورهای بلژیک، آلمان، کانادا و اسپانیا را شکست داده بود. در این وزن ۵۴ تکواندوکار حضور داشتند.

یوسف کرمی نیز به عنوان تنها نماینده ایران در وزن ۸۷ - کیلوگرم، پس از کسب ۳ پیروزی در مبارزه فینال رو در روی تکواندوکار کانادایی قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و گردن آویز طلا را بدست آورد.

کاپیتان تیم ملی برای کسب مدال طلا، پس از یک مرحله استراحت، در مرحله دوم نماینده لهستان را ۱۵ بر ۵ شکست داد و در دومین مبارزه برابر تکواندوکار قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر یک پیروز شده بود.

کرمی در مرحله نیمه نهایی پس از انصراف نماینده آلمان توانست به فینال مسابقات بین المللی آلمان راه باید.

روز گذشته(جمعه) تیم ایران ۴ نماینده را بر روی شیاب چانگ فرستاد و موفق به کسب ۲ مدال طلا(فرزاد عبداللهی و ابوالفضل یعقوبی) و یک مدال نقره(مهدی خدابخشی) شد.

همچنین بهنام اسبقی در وزن ۶۸ - کیلوگرم که به عنوان اولین نماینده ایران بود، دور اول با قرعه استراحت رو به رو شد. وی در دور دوم تکواندوکار لهستان را ۷ بر یک شکست داد و در ادامه ۵ بر ۲ از سد تکواندوکار بل‍ژیکی گذشت اما در سومین مبارزه برابر اسپانیا با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

روز جمعه نیز تیم ایران ۴ نماینده را بر روی شیاب چانگ فرستاد و موفق به کسب ۲ مدال طلا(فرزاد عبداللهی و ابوالفضل یعقوبی) و یک مدال نقره(مهدی خدابخشی) شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار