|
|
کدخبر: ۱۵۶۸۷۰

یکی از شرایط ماندنم در پرسپولیس حضور دایی است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول فصل خیلی از بازیکنان و تیم ها می گفتند می خواهند ۳،۴ جام بگیرند اما سهمیه هم نگرفتند.

محسن بنگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: خدا را شکر فصل را خوب تمام کردیم. اگر مشکلات به این صورت وجود نداشت می توانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه تیم هایی مانند تراکتورسازی و سپاهان فوتبال پاکی را به نمایش گذاشتند، البته من دیگر بازی ها را ندیدم اما با این نتایج حتماً تمام تیم های لیگ پاک بازی کردند. استقلال خوزستان هم خیلی مردانه و جوانمردانه مقابل ما بازی کرد.

بنگر در واکنش به این مسئله که قرار است مشکلات پرسپولیس توسط رویانیان حل شود، اظهار داشت: فعلاً که از پول خبری نیست ولی می گویند مشکلات حل می شود. انشاالله که رویانیان بتواند این مشکلات را حل کند.

وی درباره قهرمانی فولاد در لیگ برتر، تصریح کرد: به باشگاه فولاد و هواداران خونگرم اهوازی این قهرمانی را تبریک می گویم. قهرمانی در لیگ حق فولاد بود چون فوتبال خوبی ارائه می دادند.

بنگر در مورد عدم دعوتش شدنش به اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی، تاکید کرد: دعوت بازیکن به تیم ملی سلیقه ای است، آنهایی که به تیم ملی دعوت شدند حتماً بهتر از من بودند. مردم در این مورد می توانند بهترین قضاوت را داشته باشند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد قراردادش را با این تیم تمدید می کند، گفت: اگر مشکلات حل شود قطعاً در پرسولیس می مانم اما اگر قرار باشد شرایط مانند این فصل باشد کار سخت می شود. منظورم از مشکلات؛ پول نیست. یکی از آن شرایط حضور دایی در پرسپولیس است چون در این مدت او فقط به فکر ما بود.

بنگر در خصوص کری خوانی بین هواداران پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: لیگ تمام شده و جایگاه تیم ها مشخص است و نیازی به کری خواندن نیست. اول فصل خیلی از بازیکنان و تیم ها می گفتند می خواهند ۳،۴ جام بگیرند اما سهمیه هم نگرفتند. بد نیست مصاحبه های ابتدای فصل بعضی ها را بخوانید تا متوجه این موضوع شوید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار