|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۲۳

خبرگزاری تسنیم: دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: گزینه هدایت تیم ملی واترپلو به دلیل آشنا نبودن به زبان انگلیسی بر سر برخی کلمات مندرج در قراردادش مشکل دارد.

محسن سمیع زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: این روزها در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو خیلی کار داریم. هم اکنون در حال تدوین آیین نامه های مالی از جمله حق الزحمه های داوران مدرسان و مربیان هستیم که باید با توجه به نرخ تورم آنها را مجددا طراحی و اعلام کنیم.

وی ادامه داد: کارهای تحقیقاتی زیادی را مد نظر داریم. یکی از اقدامات مهم ما صدور گواهی شنا برای افرادی است که توانایی شنا کردن دارند. هدف ما از این کار نگاه قهرمانی و یا حرفه ای به این موضوع نیست بلکه توسعه همگانی و جا افتادن ورزش شنا به عنوان یک فرهنگ هدف اصلی ما از این بحثاست. تغییر ساختار آموزشی شنا از دیگر برنامه های بسیار مهم ما در فصل جاری است.

سمیع زاده گفت: مولر، گزینه مد نظر هدایت تیم ملی واترپلوی ایران روز سه شنبه هفته گذشته وارد کشور شد و چهارشنبه سر تمرینات تیم ملی حضور یافت. هر درو رده سنی یعنی جوانان و بزرگسالان را به اردو دعوت کردیم و تمرینات زیر نظر پیگیری شد.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تاکید کرد: اعضای تیم ملی جوانان روز جمعه به شهرهای خود بازگشتند اما تمرینات تیم ملی بزرگسالان ادامه دارد. این دو تیم با دو کادر فنی مجزا و تحت نظارت و رهبری مولر تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه هنوز قرارداد این مربی به صورت رسمی امضا نشده است، یادآور شد: مولر، گزینه هدایت تیم ملی واترپلو به دلیل آشنا نبودن به زبان انگلیسی بر سر برخی کلمات مندرج در قراردادش مشکل دارد که این موضوع هم مشکل خاصی نیست و قطعا در هفته جاری قرارداد این مربی امضا خواهد شد.

سمیع زاده گفت: بخش اعظم مبلغ قرارداد مولر توسط یک شرکت انتشاراتی آلمانی پرداخت می شود و مبلغ قرارداد مولر که توسط فدراسیون پرداخت خواهد شد خیلی پایین است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار