|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۳۲

تندیس برخی بازیکنان فجرسپاسی را باید ساخت و در خیابان نصب کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: در لیگ این فصل شبهاتی وجود داشت و نمی شود در کار گروهی شبهات ایجاد نشود.

محمود یاوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در خصوص نتایجی که فجرسپاسی در لیگ سیزدهم گرفت، عنوان کرد: در لیگ این فصل زحمات زیادی کشیدیم و تیم مان با پتانسیلی که داشت باید فشار زیادی را تحمل می کرد تا بتواند هم ردیف دیگر تیم ها شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان فجرسپاسی، افزود: بچه ها در این فصل خیلی زحمت کشیدند و فشار بالایی را تحمل کردند. باید تندیس بعضی از بازیکنان فجرسپاسی را ساخت و در خیابان های شهر نصب کرد. بازیکنی مثل شجاع خلیل آزاد ۴ بازی با دست شکسته درون دروازه ایستاد و از دروازه تیم مان محافظت کرد. فقط من و پزشکان تیم متوجه شدیم که او چه دردی را تحمل کرد و بعد از بازی ها می گفت که دستش را آتل ببندیم تا از دردش کم شود.

سرمربی فجرسپاسی اظهار داشت: دست خلیل آزاد را جراحی کردیم در حالی که خودش قبول نمی کرد این کار انجام شود و می خواست با همان وضعیت درون دروازه قرار بگیرد، اما من این اجازه را ندادم و گفتم یک دروازه بان خوب دیگر داریم و بهتر است به فکر سلامتی اش باشد. در این فصل تیم پزشکی ما هم زحمت زیادی کشید و مصدومان را به خوبی رساندند. در بازی آخر هم ۴ مصدوم روی دست ما مانده که تیم پزشکی آنها را آماده می کند.

یاوری با اشاره به دیدار هفته پایانی فجرسپاسی برابر ملوان گفت: ملوان در بازی آخر با شجاعت و مردانگی بازی کرد و پتانسیل فوتبال شمال کشور را به خوبی نشان داد. آنها آنقدر مردانه جنگیدند که ۳،۴ بازیکن ما را مصدوم کردند. اگر همه بازی ها اینگونه باشد خیلی خوب است!

وی با بیان اینکه فدراسیون باید همانگونه که لیگ را خوب شروع کرد خوب هم به اتمام می رساند، گفت: با شرایطی که هم اکنون در فوتبال ایران حاکم است، من برای آینده این فوتبال نگرانم.

یاوری در پاسخ به این سؤال که معتقد است تخلفی در لیگ این فصل صورت گرفته؟ خاطرنشان کرد: ما می گوییم متخلف همیشه ۲ قدم جلوتر از پلیس است. متخلف راه از کار انداختن دزدگیر ماشین را بلد است. در لیگ این فصل هم شبهاتی وجود داشت و نمی شود در کار گروهی شبهات ایجاد نشود. فدراسیون باید دقیق تر عمل می کرد و نظارت بیشتری روی لیگ می داشت.

سرمربی فجرسپاسی ضمن انتقاد به داوری دیدارهای این تیم یادآور شد: در این فصل حدود ۸ بازی از نظر داوری به ضرر ما تمام شد. دیدار با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، مس و همین بازی آخر با ملوان داوران خیلی برای ما سخت گیر بودند. اگر مسئله ای هم وجود نداشته باشد شبهاتی ایجاد می شود. من از هفته یازدهم به فجرسپاسی آمدم و در ۸ بازی از داوری ضرر کردیم. اینگونه نیست که فقط اعتراض کنیم و اگر هم به نفع ما شده باشد می گوییم اما به تیم ما ظلم شد.

وی افزود: اگر کسی یک میلیارد داشته باشد و یک میلیون آن را بردارید هیچ اتفاقی نمی افتد اما اگر کسی ۱۰۰ میلیون داشته باشد و ۳۰،۴۰ میلیون او را بگیرید ظلم است.

یاوری در خصوص وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار پلی آف گفت: ۲ بازی پیکان و سیاه جامگان را خواهیم دید و آنها را به خوبی آنالیز می کنیم تا در دیدار پلی آف با شناخت خوبی حاضر شویم. هنوز نمی دانیم باید با کدام تیم بازی کنیم و قرعه کشی زمان و مکان این بازی هم مشخص نشده اما فجرسپاسی برای لیگ برتری ماندن تلاش خواهد کرد.

این مربی که فصل گذشته موفق شد ذوب آهن را در دیدار پلی آف لیگ برتری نگه دارد، در پاسخ به این سؤال که این فصل هم تیم یاوری لیگ برتری می ماند؟ عنوان کرد: این تیم برای یاوری نیست. تیم برای شهیدسپاسی است و بازیکنان فجر هم سربازان و فرزندان سردار و شهید بزرگوار سپاسی هستند.

یاوری تصریح کرد: در بازی پلی آف سربازان شهید سپاسی به عشق او و تیم فجر خواهند جنگید و با اعتقاد و عشق بازی می کنند تا در پلی آف برنده باشیم و لیگ برتری باقی بمانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار