|
|
کدخبر: ۱۵۷۰۹۹

می خواهیم با آرژانتین صعود کنیم

سرمربی بوسنی و هرزگوین بر این باور است که باید با حفظ سیستم کنونی به صعود از مرحله گروهی در جام جهانی بیندیشد.

به گزارشخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم های آرژانتین، بوسنی و هرزگوین و نیجریه همگروه است.

سافت سوسیچ پیش از آغاز این رقابت ها تاکید کرده تیمش بدون شک در جام جهانی تهاجمی بازی خواهد کرد. این تیم برای نخستین بار است از منطقه اروپا راهی جام جهانی شده و در دور مقدماتی هم عملکردی عالی داشته است. آنها ۳۰ گل وارد دروازه حریفان کرده و تنها ۶ گل دریافت کردند.

سوسیچ در مورد حضور تیمش در جام جهانی گفت: باید در جام جهانی هم درست همانند دیدارهای مقدماتی بازی کنیم. ممکن است این کار کمی ریسک داشته باشد اما تصور می کنم تغییر در روند بازی هایمان اشتباه باشد.

سوسیچ در مورد حریفان تیمش در جام جهانی هم گفت: آرژانتین بهترین تیم گروه ما است که بدون شک می تواند رتبه نخست را از آن خود کند. هدف ما این است که به آنها پیوسته و راهی مرحله بعد شویم. شانس انجام این کار را نیز داریم زیرا در حال حاضر تیم های ایران و نیجریه بهتر از ما نیستند. از تیمم انتظار دارم راهی مرحله بعدی شود.

بوسنی و هرزگوین مملو از بازیکنان با استعداد و بزرگ است. ادین ژکو، میرالم پیانیچ، وداد ایبیشویچ و دروازه بان آنها آسمیر بگوویچ در تیم های پر آوازه اروپایی بازی می کنند. سوسیچ بر این باور است که با حضور چنین بازیکنانی در ترکیب تیمش ناعادلانه است که آنها نتوانند به دور حذفی جام جهانی برسند.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار