|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۰۰

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ابراز امیدواری کرد، تیمش در جریان مسابقات قهرمانی آسیا نماینده ای شایسته برای فوتبال کشورمان باشد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی قنبرپور پس از قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند، گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در تایلند برگزار خواهد شد که تیم ایران به عنوان سرگروه در گروه D این مسابقات با تیم های عربستان، قطر و سوریه همگروه است و طبق برنامه رسمی مسابقات روز یکشنبه ۱۶ شهریور در اولین دیدار خود به مصاف تیم قطر خواهد رفت.

وی افزود: بدون تردید هیچ تیمی بدون برنامه در این مسابقات حاضر نخواهد شد و تمامی تیم های حاضر با بالاترین آمادگی به مسابقات اعزام می شوند و به نوعی می توان گفت تمامی تیم ها مدعی قهرمانی هستند. در گروه ایران، تیم های عربستان و قطر با توجه به هزینه های هنگفتی که برای آمادگی تیم های خود در رده های سنی نوجوانان و جوانان از قبیل برگزاری اردوهای اروپایی انجام می دهند قطعاً از کشورهای مدعی خواهند بود و برنامه ما برای رویارویی با این تیم ها افزایش آمادگی جسمانی و تاکتیکی بازیکنان تا شروع مسابقات است. امیدواریم با توکل به خدا و حمایت های همیشگی فدراسیون فوتبال بتوانیم تیم شایسته ای برای کشورمان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان آشنایی با تیم های حاضر در این گروه گفت: از امروز سعی ما بر این است که به هر شکلی فیلم های بازی های پیشین این تیم ها را دریافت و بعد از آنالیز بازی آنها با برنامه و با انتقال نکات مثبت و منفی به بازیکنان وارد میدان شویم.

وی همچنین در مورد شانس صعود تیم ایران از گروهش گفت: تمامی تفکرات ما از اولین بازی روی تیم خود خواهد بود و قصد داریم که گام به گام و با اجرای برنامه های مدون و انجام بازی های خوب به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این مسابقات صعود کنیم.

تیم نوجوانان ایران در مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا که از ۱۵ لغایت ۲۹ شهریور در کشور تایلند برگزار خواهد شد در گروه D این مسابقات با تیم های قطر، عربستان سعودی و سوریه همگروه است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار