|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۷۴

پروین به دنبال تشکیل جلسه با هدایتی؛

هرچند هواداران تیم فوتبال پرسپولیس این روزها خوشحال تر از همیشه به نظر می رسند، اما نامعلوم بودن شرایط این تیم برای فصل آتی و پایان یافتن قرارداد اکثر بازیکنان سرخ دل نگرانی های آنها را افزایش می دهد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرپرست موقت سرخ ها از امروز به دنبال شرایط بازیکنان تیمش برای فصل آینده و وضعیت قراردادشان است و در این بین مواردی در دستور کارش قرار می گیرد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بر این اساس شنیده می شود که بدهی پرسپولیس به باشگاه عجمان و نامعلوم بودن وضعیت خلعتبری نخستین کاری است که مدیران سرخ قصد به انجام رساندنش را دارند، چرا که ممکن است این بدهی مشکلات زیادی برای آنها و خلعتبری به وجود آورد.

منابع غیر رسمی خبر می دهند که پروین به دنبال جلسه با خلعتبری و سپس حسین هدایتی برای فراهم کردن منابع مالی است که البته باید دید عابر بانک سرخ ها باز هم تن به پرداخت ۶۰۰ هزار دلار عجمانی ها می دهد؟!

*دایی در هواپیما به بازیکنانش چه گفت؟

کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باعثشد تا خیلی از بازیکنان که شانس ماندنشان در پرسپولیس کمتر بود، برای ماندن انگیزه بیشتری پیدا کنند و چشم انتظار اتفاقات آتی در سطح مدیریت باشند؛ در این خصوص منابع غیررسمی خبر از گوشزدهای مربی سرخ به بازیکنانش در فاصله فرودگاه اهواز تا تهران می دهند.

براساس شنیده ها علی دایی از بازکینانش خواسته که زود تصمیم نگیرند و تا مشخص شدن وضعیت پرسپولیس دست نگه دارند که در صورت مسجل بودن شرایط، در کنار یکدیگر تیم قدرتمندی را برای حضور در آسیا آماده کنند.

*پرسپولیس یک ساله واگذار می شود؟!

با توجه به سیاست های مدیران وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال جاری و عدم کمک مالی به این باشگاه ها، شرایط نامشخصی برای لیگ آتی در انتظار این دو تیم است.

در این خصوص منابع غیررسمی خبر از اولویت پرسپولیس برای مشخص شدن وضعیت مدیریتی اش می دهند و بر این باورند که تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است تا سرخابی ها را به مدت یک سال به افرادی واگذار کنند که توانایی مالی بالایی داشته باشند و بتوانند هزینه های جاری این دوتیم را پرداخت کنند.


انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار