|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۷۶

۸ اردیبهشت اعزام تیم ملی به ویتنام

برنامه دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال ایران اردوی آمادگی خود را برای حضور در جام ملت های آسیا دنبال می کند. این تیم ۲۸ فروردین ماه عازم تاشکند خواهند شد تا ۲ دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتسال این کشور داشته باشد.

پس از آن ملی پوشان ۳۱ فروردین به روسیه سفر می کنند تا ۳ دیدار دوستانه با تیم های باشگاهی این کشور برگزار کنند. تیم ملی پس از این دیدارهای دوستانه ۴ اردیبهشت به ایران باز خواهد گشت و سپس ۸ اردیبهشت ماه برای حضور در جام ملت های آسیا عازم ویتنام خواهد شد.

برنامه تیم ملی فوتسال ایران به شرح زیر است:

۲۸ فروردین سفر به ازبکستان

۲۹ و ۳۰ فروردین دیدار با تیم ملی ازبکستان

۳۱ فروردین سفر به روسیه

اول اردیبهشت دیدار با نوریل نیکل

دوم اردیبهشت دیدار با دینا

سوم اردیبهشت دیدار با میتیسچی

چهارم اردیبهشت بازگشت به ایران

هشتم اردیبهشت سفر به ویتنام

سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال در مورد شرایط تیم ملی به فارس گفت: بازیکنان تمرینات خود را به خوبی دنبال می کنند و ما برای ۲۵ بازیکن ویزا گرفته ایم که در پایان اسامی ۱۴ بازیکن را برای حضور در جام ملت های آسیا اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد کادرفنی تیم ملی تا پایان امسال تمدید شده است یادآور شد: ما قرارداد خسوس را تمدید کرده ایم اما به او گفته ایم که باید در جام ملت های آسیا نمره قبولی را کسب کند. ما از خسوس بالاتر از قهرمانی در آسیا را انتظار داریم و توقع مان این است که جزو ۴ تیم برتر جهان قرار بگیریم. خود او هم به این موضوع واقف است.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه تیم ملی در رده بندی تیم های جهان سقوط داشته و در رده هفتم قرار گرفته است گفت: به علت حضور آرژانتین در جام آمریکای جنوبی و بازی هایی که این تیم انجام داده باعثشد تا این تیم جای ایران را بگیرد اما ما پس از برگزاری جام ملت های آسیا به رده ششم بازخواهیم گشت و یا حتی رتبه بهتری را از آن خود می کنیم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار