|
|
کدخبر: ۱۵۷۳۸۱

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص انتخاب وی به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس گفت: از انتخابم به عنوان گزینه مدیرعاملی پرسپولیس اطلاعی ندارم

سعید فائقی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: از انتخابم به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اطلاعی ندارم و کسی نیز در این مورد با من صحبتی نکرده است.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی افزود: باشگاه پرسپولیس یک باشگاه ریشه دار است که باید به دست افرادی اداره شود که برایش زحمت کشیده اند و آن را زنده نگه داشته اند.

وی تصریح کرد: اگر عقلانیت در کار باشد اداره باشگاه پرسپولیس به شخصی واگذار خواهد شد که لیاقت آن را دارد. من معتقد هستم باید شخصی مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد که به پرسپولیس متعلق است واز بیرون این مجموعه وارد نشده است.

فائقی تصریح کرد: پروین در اولین سال لیگ حرفه ای که در سال ۸۰ بود توانست قهرمان لیگ برتر شود من فکر می کنم اگر شایعاتی که اخیرا مطرح شد وجود نداشت، دایی می توانست به راحتی تیم فوتبال راه آهن را شکست دهد.

وی تاکید کرد: اکنون نیز دایی توانسته است نایب قهرمانی را به دست بیاورد و این موفقیت بزرگی برای تیم پرسپولیس محسوب می شود.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی اظهار کرد: در حوزه ورزش پیچیدگی هایی وجود دارد که خصوصی سازی دو باشگاه سرخابی را به تاخیر انداخته است و موجب نگرانی شده است به نظر من متولی امر خصوصی سازی دو باشگاه باید سازمان خصوصی سازی دو باشگاه باید سازمان خصوصی سازی باشد.

وی افزود: وزارت ورزش باید به عنوان متولی امر خصوصی سازی نگاه ویژه ای به دو باشگاه داشته باشد.

فائقی خاطر نشان کرد: برای خصوصی سازی سهام پرسپولیس باید به بورس برود تا از این طریق امتیازش به فروش برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار