|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۴۳

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص گفته های رویانیان نسبت به افشای هزینه ۷۰ میلیاردی پرسپولیس گفت: من مسئولیتی در پرسپولیس ندارم تا از هزینه های باشگاه پرسپولیس اطلاع داشته باشم.

حسین عبدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: به نظرم رویانیان مفهوم گفته های من را متوجه نشده که این حرف ها را بیان کرده است، من هیچ وقت هزینه پرسپولیس را ۷۰ میلیارد تومان اعلام نکردم.

عبدی در ادامه اظهار داشت: من فقط جواب سوال یک خبرنگار را دادم سوال مطرح شده این بود که یک تیم ۷۰ میلیارد تومان هزینه و با تیم دیگری که ۷ میلیارد هزینه کرده در کورس قهرمانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: من هم در جواب این سوال بیان کردم که تیمی با صرف هزینه هفت میلیاردی هنر کرده که جزو مدعیان لیگ برتر شده است به هر حال این مصاحبه کلی بود و قبل از بازی های لیگ برتر انجام شد همچنین سوال ها فقط مربوط به تیم پرسپولیس نبود.

عبدی در مورد گفته های رویانیان نسبت به هزینه های جانبی پرسپولیس از جمله اجاره خانه برای بازیکنان گفت: باشگاه راه آهن در کمپ تمرینی خود خانه هایی درست کرده که بازیکنانش در آنجا اسکان می یابند.

پرسپولیسی ها هم می توانند در ورزشگاه درفشی فر خوابگاه درست کنند تا نیازی به پرداخت هزینه اجاره بهای بازیکنانشان نداشته باشند.

وی بیان کرد: هزینه ۷۰ میلیاردی برای یک فصل برای یک تیم زیاد است به طور حتم هزینه پرسپولیس در این فصل کمتر از ۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی درباره نایب قهرمانی تیم پرسپولیس عنوان کرد: نایب قهرمانی تیم پرسپولیس خوشحال کننده بود زیرا که این تیم درفصل پرحرف و حدیثتوانست حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند و نایب قهرمان شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس قصد دارد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید از همین الان برنامه ریزی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار