|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۸۶

بازیکن تیم فوتبال راه آهن گفت: اکنون موقع مناسبی برای صحبت کردن در مورد اختلافات با ابراهیم زاده نیست و برای ماندن در این تیم باید اذعان کنم تحمل شرایط راه آهن برایم سخت و دشوار است.

سامان آقازمانی در خصوص اختلاف با سرمربی تیمش بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: من اکنون نمی توانم حرفی بزنم ولی زمانش که فرا برسد حرف های دلم را خواهم زد.

بازیکن تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: اگر اکنون حرفی بزنم با جریمه مواجه می شوم ولی تحمل شرایط برایم غیر ممکن است.

آقازمانی عنوان کرد: هنوز ۲۰ درصد قرار دادم را دریافت نکرده ام و افشای جریان اختلاف بیشتر به ضررم خواهد بود و بطور قطع از قراردادم کسر می شود. هر سوالی غیر از این سوال دارید جواب می دهم ولی به وقتش در مورد این سوال صحبت می کنم.

بازیکن تیم فوتبال راه آهن در خصوص ماندن در تیم راه آهن هم تصریح کرد: شرایط تیم راه آهن برایم غیر قابل تحمل شده است بطور قطع ۹۹ درصد در وضعیت تیمی ام تغییرات حاصل می شود من هنوز جای بازی کردن دارم و سنم کم است و باز هم می توانم به آینده حضورم در تیم های بهتر امیدوار باشم.

وی در پاسخ به سوال آیا دوست داری به پرسپولیس برگردی؟! گفت: چرا دوست ندارم اگرشرایطش پیش بیاید بطور حتم به پرسپولیس می روم زیرا(۴) سال در این تیم بوده ام و بیشتر عمر فوتبالی ام را در این تیم سپری کرده ام با این وضعیت در راه آهن نمی مانم.

آقازمانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که مشکلات تیم راه آهن حل شود و شرایطی حاصل شود تا آرامش بازی کردن و ماندن در این تیم را داشته باشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار