|
|
کدخبر: ۱۵۷۶۶۶

۹۳ سال تیم های پایه است

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران گفت: کمیته فنی در جلسه خود دعوتنامه کشور ژاپن برای دیدار دوستانه با تیم ملی نوجوانان ایران را بررسی می کند.

رسول دانشجو در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم های پایه ملی گفت: تیم های پایه طبق برنامه ریزی قبلی کار خود را دنبال می کنند. برنامه ریزی خوبی برای تیم های پایه صورت گرفته و مربیان هر رده سنی با قدرت در حال دنبال کردن تمرینات و شرایط کاری بازیکنان هستند.

وی در مورد وضعیت تیم ملی نوجوانان یادآور شد: این تیم کار خود را دنبال می کند و در حال حاضر اردویی را در آکادمی تیم های فوتبال آغاز کرده است.

دانشجو در مورد اینکه گفته می شود تیم ملی ژاپن برای برگزاری دیداری دوستانه با ایران دعوتنامه ای را به فدراسیون فرستاده است، خاطر نشان کرد: ما دعوتنامه را دریافت کردیم و منتظر هستیم تا در ۲ روز آینده در جلسه کمیته فنی این موضوع را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ این دعوتنامه از ۱ تا ۸ آگوست یعنی ۱۰ الی ۱۷ مرداد است. در همین زمان دعوتنامه ای از کشور ازبکستان داشتیم به همین خاطر کمیته فنی بررسی می کند تا در صورت مفید دانستن دیدار مقابل ژاپن این اردو را برای سفر انتخاب کند. با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برگزار می شود و به خاطر قدرت تیم ملی نوجوانان ژاپن بدون شک بازی مقابل این تیم اهمیت زیاد دارد و می تواند به تیم ملی کمک کند. همچنین احتمال دارد تیم ملی نوجوانان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به ایران برخورد کند و اگر ما یک ماه قبل با آنها بازی کرده باشیم حریفمان با شناخت مقابل بازیکنان ایران صف آرایی می کند.

سرپرست کمیته جوانان در مورد شرایط تیم ملی جوانان اظهار داشت: قرار است تیم ملی جوانان در ۱۹ می و اواخر اردیبهشت به اوکراین سفر کند و در تورنمنتی چهارجانبه حضور یابند. در حال رایزنی هستیم تا پس از حضور در این تورنمنت سفری یک هفته ای به امارات داشته باشیم. البته با توجه به اینکه هنوز گروه ایران در این رقابت ها مشخص نشده است نمی توانیم تمامی برنامه های خود را آماده کنیم و به همین خاطر منتظر هستیم تا بعد از انجام قرعه کشی برنامه هایی را برای آماده سازی بهتر ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار تدارک ببینیم.

وی در پایان گفت: سال ۹۳ سال فوتبال پایه است. در شهریور رقابت های قهرمانی نونهالان آسیا به میزبانی ایران در همدان برگزار می شود سپس تیم المپیک نوجوانان به رقابت های جهانی اعزام خواهد شد. همچنین تیم ملی نوجوانان باید در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند و تیم ملی جوانان رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار را در پیش دارد. خوشبختانه تا به امروز باشگاه ها همکاری خوبی با تیم ملی داشتند و بازیکنان خود را در اختیار قرار دادند، امیدواریم تا چند ماه آینده که برای تیم های پایه بسیار مهم است همین تعامل و همکاری دو جانبه وجود داشته باشد تا شاهد شکوفایی تیم های پایه در نتیجه گیری و کسب موفقیت باشیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار