|
|
کدخبر: ۱۵۷۷

کریمی:

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: علاقه دارم در کنار تیم ملی کماکان کار کنم اما به شخصه از حضور مربیانی همچون احدی در تیم استقبال می‌کنم.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، غلامرضا کریمی اظهار داشت: اینکه تغییری در کادر فنی خواهیم داشت یا نه، تصمیمی است که مسئولین و مدیر تیم های ملی می گیرد اما به شخصه با توجه به تجربیاتم دوست دارم در کنار تیم ملی باشم. حضور مربیان جوان همچون اکبر احدی نیز که از دانش خوبی برخوردار هستند، در کادر فنی می تواند بسیار تاثیرگذار بوده و برخی مشکلات را از بین ببرد.

وی در مورد عملکرد احسان روزبهانی و علی مظاهری هم گفت: متاسفانه روزبهانی به خاطر موفقیت های اخیرش دچار غرور کاذب شد و پیش از اعزام نیز کمتر در تمرینات تخصصی حاضر می شد. قبل از رفتن به اردن نیز بارها به همین دلیل گلایه مند بودیم اما متاسفانه تاثیری نداشت. او در حالی برنز گرفت که ما توقع دیدن مبارزه اش را در فینال داشتیم. علی مظاهری هم نتوانست خودش باشد. حریف اردنی که او را شکست داد در دوره قبلی این مسابقات در مقابل مظاهری ۲۴ بر ۸ باخته بود. البته جو سالن در زمان برگزاری مبارزه او با این حریف بسیار بد بود و کمی در شکست او تاثیرگذار بود.

کریمی در مورد نتیجه گیری کلی تیم ملی بوکس در رقابت های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در مجموع با سه برنز در جایگاه هشتمی ایستادیم و این در حالی است که در دوره قبلی در اینچئون کره با یک نقره و یک برنز ششم شده بودیم. باور کنید اگر احسان روزبهانی، سجاد محرابی و جاسم دلاوری در یک چهارم نهایی به قزاقستان نمی خوردند، می توانستیم به فینال برسیم. متاسفانه با بدشانسی به بوکسورهای کشوری برخورد کردیم که در شش وزن به فینال رسیده بودند. به هر حال امیدوارم در دوره بعدی بتوانیم با برنامه ریزی بهتری وارد مسابقات شویم.

سرمربی تیم ملی بوکس تصریح کرد: بوکس ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است اما متاسفانه دست فدراسیون خالی است و نمی تواند با توجه به بودجه، برنامه هایش را عملی کند. امیدوارم مسئولین وزارت ورزش به فکر این رشته مدال آور هم باشند و در آینده شاهد حمایت های بهتری باشیم. واقعیت این است که مسئولین فدراسیون با دست خالی تیم ها را به میادین بین المللی اعزام می کنند و در این وضعیت نمی شود از ملی پوشان نیز توقع زیادی داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار