|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۳۴

ولاسکو علاقه خاصی به من داشت

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: با رفتن ولاسکو سیاست های فدراسیون تغییر کرده است و من هم اگر در کارم سیاست داشتم، حال و روزم اینگونه نبود.

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درخصوص شرایط تیم ملی والیبال و علت غیبتش در تمرینات تیم ملی اظهار داشت: منتظرم تا کواچ بیاید و با حضور در تمرینات تیم ملی، شرایط تمرینی وی را از نزدیک ببینم. در حال حاضر چورا بازیکنان را تمرین می دهد و من با شرایط وی آشنا هستم. در حال حاضر سیاست فدراسیون این است که من در تیم ملی نباشم. مسئولان دعوتی از من نکرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مگر قبلاً از شما دعوت می کردند، تصریح کرد: به هر حال من همیشه مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی بودم و هستم. ولاسکو هم همیشه از من می خواست تا در تمرینات کنارش باشم و به وی کمک کنم. همیشه هدفم خدمت به تیم ملی بود، اما حالا سیاست های فدراسیون تغییر کرده است.

مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: مربیان جوانی در تیم ملی هستند که باید با شرایط آشنا شوند و من هم برایشان آرزوی موفقیت می کنم. من هم زمانی که کواچ بیاید برای یادگیری قطعاً سر تمرینات خواهم رفت.

شهنازی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به سابقه همکاری که با ولاسکو دارید، حق خود نمی دانید در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشید، عنوان کرد: ولاسکو علاقه زیادی به من داشت و دیدید که در مسابقات قهرمان قاره ها روی نیمکت هم نشستم. من هم علاقه زیادی به ولاسکو داشتم، اما سیاست های فدراسیون با رفتن ولاسکو تغییر کرد و من هم خانه نشین شدم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم در خدمت تیم ملی باشم، اما تغییر سیاست فدراسیون موجب شد که از تیم ملی دور باشم. من از ابتدا سیاستی نداشتم و اگر سیاست داشتم حال و روزم اینگونه نبود. ولاسکو به کارم در رده های مختلف اعتقاد داشت و منم به وی احترام می گذاشتم و نکات زیادی از وی می آموختم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار