|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۰۲

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره عدم همکاری برخی باشگاه ها در خصوص در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی گفت: معتقدم در سراسر جهان اولویت با تیم ملی فوتبال آن کشور است و ایران هم از این قاعده مستثنا نیست.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید محمد هادی آیت اللهی گفت: باتوجه به اینکه دو ماه فرصت تا شروع رقابت های جام جهانی را داریم، باشگاه ها باید کمال همکاری را با فدراسیون فوتبال و تیم ملی داشته باشد. نباید جو را ملتهب کرد و حاشیه برای تیم ملی به وجود آورد.

وی در ادامه بیان کرد: در مصوبه ستاد جام جهانی آمده است که باشگاه ها موظف هستند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار دهند. از طرفی دیگر، رئیس فدراسیون فوتبال نیز صراحتا اعلام کرده که بازیکنان باشگاه ها باید در اختیار تیم ملی باشند در غیر این صورت عدم حضورشان در تیم ملی، از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری می شود.

آیت اللهی گفت: معتقدم اولویت در هرجای دنیا و ایران با تیم ملی است. ما کمتر از ۲ ماه فرصت داریم تا تدارکات خوبی را برای تیم ملی مهیا کنیم. باید همکاری و هماهنگی تنگاتنگی از سوی باشگاهها با کادر فنی تیم ملی وجود داشته باشد و مطمئنا از باشگاهی همکاری نکند به صورت قانونی با آنها برخورد می شود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار