|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۲۲

رئیس سازمان خصوصی سازی خبر داد:

معاون وزیر اقتصاد گفت: استقلال و پرسپولیس دارایی های میلیاردی دارند که پیشنهاد قیمت آن به وزارت ورزش ارائه شده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی امروز در جمع خبرنگاران در سازمان خصوصی سازی گفت: دو باشگاه ورزشی استقلال و پرسپولیس دارایی های میلیاردی دارند و قیمت پیشنهادی برای واگذاری آن دو به وزارت ورزش ارائه شده است.

وی افزود: عمده شرکت های قابل واگذاری، غیربورسی هستند. تسهیلات ویژه ای برای بخش خصوصی واقعی در گرفتن تصدی های دولتی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره نتیجه واگذاری دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس تأکید کرد: با وجود تمام فشارها، سازمان خصوصی سازی برای واگذاری این دو شرکت تلاش بسیاری انجام داده، اما به جهت عدم اطلاعات کافی، همکاری مناسبی دریافت نکردیم؛ هیأت وزیران کارگروهی را تعیین کرده تا چگونگی واگذاری دو باشگاه به طور کامل تعیین تکلیف شود.

وی افزود: پیش از اتمام سال گذشته، یکی از مدیران باشگاه ها در نامه ای به وزارت ورزش اعلام کرد که باشگاه ۳۰۰ میلیارد تومان دارایی دارد که پیش از این از بدهی سنگین این باشگاه خبرهایی منتشر شده بود؛ با توجه به بررسی های فراوان کشف شد که این باشگاه دارایی های چندصدمیلیاردی داشته است.

وی گفت: سازمان خصوصی سازی در تلاش است که واگذاری ها هر چه سریع تر انجام شده و باشگاه نفت تهران هم با توجه به نامه نگاری های انجام شده به بخش خصوصی منتقل خواهد شد که به محض اتمام مراحل اداری، اقدامات آن انجام می شود.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار