|
|
کدخبر: ۱۵۷۹۸۵

به روز رسانی می شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ما به تیم های بزرگ دنیا ببازیم اتفاقی نمی افتد اما اگر از تیمی عربستانی ۵ گل بخوریم غرور ما شکسته می شود

به گزارشخبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال پیش از سفر به عربستان در خصوص شرایط تیمش و صحبت هایی که درباره حضور ملی پوشان این تیم در عربستان شنیده می شود، گفت: به هر حال لیگ برتر تمام شده و بازی با الشباب برای ما دیدار مرگ و زندگی است، چرا که اگر سه امتیاز این بازی را بگیریم به جدول لیگ قهرمانان آسیا بر می گردیم اما از نظر بازیکن مشکل داریم و این مشکل فقط مربوط به الآن نیست چرا که در طول این فصل ما فقط در بازی با الجزیره و فولاد همه بازیکنانمان را در اختیار داشتیم و در بقیه بازی ها یازده نفر ایده آل مان را در اختیار نداشتیم البته در لیگ قهرمانان سال قبل هم در دو دیدار با بوریرام تایلند تیم کاملی داشتیم.

وی ادامه داد: امسال اما فراز و نشیب زیاد داشتیم و اگر بازیکنان ملی پوشمان نباشند در بازی با الشباب یازده نفر نمی شویم. البته اگر آقایان مسئولیت کار را تقبل می کنند برای AFC نامه بزنند و بگویند که ما نمی آییم! به هر حال بازی با تیم های عربی بازی خاصی است و شاید اگر ما به تیم های بزرگ دنیا ببازیم اتفاقی نمی افتد اما اگر از تیمی عربستانی ۵ گل بخوریم غرور ما شکسته می شود اما من تعجب می کنم که حسینی مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال ما را تهدید کرده است چطور آقایان زمان رأی گیری می گویند فدراسیون فوتبال دولتی نیست اما الآن از تریبیون دولت ما را تهدید می کند. آقای حسینی! این حرف ها از شما بعید است. ما حرف بدی نزدیم فقط اعلام کردیم که شرایط ما را تقبل کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار