|
|
کدخبر: ۱۵۸۰۲۰

هیچکس نمی تواند برای تیم ملی تصمیم بگیرد

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد، باشگاه ها نمی توانند از حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی ممانعت به عمل آورند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سیدنصرالله سجادی بحثهای مطرح شده در ارتباط با اینکه برخی باشگاه ها به دلیل حضور در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نمی خواهند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار دهند را بی اساس خواند و گفت: در جلسه یک ماه و نیم پیش ستاد هماهنگی بازی های جام جهانی این موضوع با فدراسیون فوتبال مطرح و کاملاً حل شد. لازم به یادآوری است که تیم ملی فوتبال متعلق به یک ملت است نه نهادی خاص پس نمی توانیم هیچ یک برای آن تصمیم بگیریم.

سجادی ادامه داد: فدراسیون از مدت ها پیش زمان اردوها را به باشگاه ها به صورت کتبی اعلام کرده است. با این شرایط اگر با وضعیت غیرپیش بینی شده ای روبه رو شویم به طور حتم برابر با مقررات با آن برخورد خواهیم کرد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با اردوهای پیش روی تیم ملی فوتبال گفت: ۳ اردو تا زمان برگزاری بازی های جام جهانی پیش روی تیم ملی است و زمان برگزاری آنها از قبل پیش بینی شده است. من فکر می کنم باید همه همراهی کنیم و اولویت مان را تیم ملی قرار دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: همه دوست دارند در این فرصت اندک که تا بازی های جام جهانی زمان باقی مانده است کمک کنند تا تیم ملی با تمام نفراتش در جام جهانی حضور داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار