|
|
کدخبر: ۱۵۸۰۸۸

حتی مساوی هم به درد ما نمی خورد

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اگر الاتحاد را شکست ندهیم شانس صعودمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا خیلی کم خواهد شد.

سعید دقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمابتدا در مورد دیدار این تیم با الاتحاد عربستان گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم و با تیمی بازی می کنیم که از لحاظ امکانات و شرایط حرفه ای با تراکتور قابل قیاس نیست. شما می بینید که تمامی بازیکنان ایرانی در مصاحبه های خود از امکانات تیم های عربی حرف می زنند و وقتی می گوییم که قیمت یک بازیکن این تیم ها برابر با قیمت تمامی بازیکنان یک باشگاه ایرانی است، حرف دروغی نزده ایم.

دقیقی ادامه داد: کار سختی در عربستان داریم اما برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران و خوشحالی مردم آذربایجان بازی خواهیم کرد. ما با توجه به فاصله نزدیک امتیازها شانس صعود داریم اما به شرطی که الاتحاد را ببریم و اگر این اتفاق رخ ندهد و ببازیم شانس صعودمان کم خواهد شد. در عربستان مساوی هم به درد ما نمی خورد و باید پیروز شویم. امیدوارم خدا کمک کند و رو سفید از زمین بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سؤال که «با توجه به غیبت کریم انصاری فرد، فکر نمی کنی کار سختی در پیش داشته باشی؟»، افزود: من همیشه تلاش می کنم تا بهترین بازی را انجام دهم و در این بازی هم باید مثل همیشه باشم. غیبت ۴ بازیکن کار ما را سخت می کند ولی از مردم ایران می خواهیم که ما را دعا کنند تا به آن چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص آینده اش در این تیم خاطرنشان کرد: مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی را دوست دارم اما هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفته ام. واقعاً نمی دانم فصل بعد کجا هستم اما تراکتورسازی قطعاً یکی از گزینه هایم خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار