|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۳۱

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر ورزش و جوانان منشاء قیمت بالای بازیکنان فوتبال را مدیریت باشگاه ها دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیممصطفی هاشمی طبا در مورد حکمی که اخیراً از سوی گودرزی دریافت کرده به پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: گودرزی با من درمورد طرح های عمرانی و تبصره هایی که در این خصوص در بودجه وجود دارد صحبت کرد و نظر مرا خواست و قرار شد این موضوع را بررسی کنم و به عنوان مشاور نظر بدهم. من برای کمک به ایشان و ورزش کشور آماده ام.

وی ادامه داد: از من خواسته شد عضو شورای راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز شوم و من هم چون هر جا باشم درخدمت ورزش هستم و اگر کسی در این حوزه از من نظر بخواهد دریغ نخواهم کرد، پذیرفتم.

او در خصوص مطالبی که در رسانه ها در این ارتباط به نقل از وی منعکس شده بود، گفت: من اعلام کردم که کار من در وزارت ورزش و جوانان اجرایی نیست، بلکه مشاوره است. کسانی می توانند در این وزارت خانه کار اجرایی انجام بدهند که کارمند وزارت خانه باشند در حالی که من بازنشسته جای دیگری هستم.

هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که آیا شما گفته اید که نباید این حکم علنی می شد، تصریح کرد: نه من چنین چیزی نگفته ام و به هرحال این کار چیزی نیست که پنهانی باشد.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی همچنین در مورد ساخت طرح های نیمه تمام عنوان کرد: در این بخش حجم کار بسیار زیاد است واعتبارات تخصیصی یک دهم اعتبارات مورد نیاز نیست. با این بودجه اینکه این طرح ها ۱۰ یا ۱۵ سال آینده هم به پایان برسد تقریبا امکان پذیر نیست.

مشاور وزیر ورزش و جوانان افزود: آن چیزی که برای این طرح ها پیش بینی شده ۳ تبصره بودجه ای است که باید با کمک آنها نسبت به تکمیل طرح ها اقدام شود. به هرحال امیدوارم با کمک و مشاوره یکدیگر بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در مورد دستمزدهای بالای بازیکنان فوتبال گفت: این پرداخت های میلیاردی که از آسمان نیامده بلکه یک منشاء مدیریتی دارد. در واقع عملکرد نامناسب هیئت مدیره و عدم کنترل مدیر عامل باعثشده کار به اینجا برسد.

هاشمی طبا ادامه داد: وقتی هیئت مدیره نظارت درست ندارد و مدیر عامل هم هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد و ترازهای مالی و مکانیزم های کنترلی وجود ندارد، سود و وزیان ها و گزارش بازرسان مورد توجه قرار نمی گیرد در نتیجه تعهداتی ایجاد می شود که نمی شود آنها را اجرا کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار