|
|
کدخبر: ۱۵۸۳۴۰

رییس انجمن بدمینتون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا:

صفر علیزاده اظهار داشت: انجمن در سال جاری برای نوجوانان و جوانان مسابقات قهرمان کشوری برگزار می کند.

صفر علیزاده رییس انجمن بدمینتون ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانگفت: انجمن بدمینتون ناشنوایان در سال جرای برنامه استعدادیابی جهت کشف و پرورش استعدادهای جدید و تشکیل تیم ملی پرقدرت دارد، انجمن در بخش استعدادیابی با مسئولان آموزش و پرورش به توافق رسیده اند و هماهنگ هستند.

وی ادامه داد: انجمن البته در تابستان ماه سال جاری در بخش جوانان و نوجوانان مسابقات قهرمان کشوری برگزار می کند مسابقات قهرمان کشوری آمادگی و سطح فنی ورزشکاران را برای میادین معتبر بین المللی افزایش می دهد از این رو از جهات بسیاری برای ورزشکاران و مسئولان انجمن حائز اهمیت است.

وی افزود: نوجوانان و جوانان آینده تیم ملی بدمینتون ناشنوایان را تضمین می کند تقویت سطح فنی جوانان و نوجوانان بدمینتون باز ناشنوایان موفقیت تیم ملی را به همراه دارد.

رییس انجمن تصریح کرد: تیم ملی مسابقات ۲۰۱۴ در تایوان در پیش رو دارند انجمن در صدد انجام مراحل اعزام تیم ملی به مسابقات تایوان است تیم ملی بدمینتون به طور حتم عازم این رقابت ها می شود البته مسابقات ۲۰۱۴ تایوان فقط در بخش ناشنوایان برگزار می شود.

صفر علیزاده تصریح کرد: تیم ملی بدمینتوان ناشنوایان تابستان ماه سال جاری مسابقات جهان ترکیه را در پیش دارد از این رو مرحله نخست اردوی تیم ملی مردان و زنان ناشنوا و برگزار شده است اردوهای تیم ملی از اسفند ماه سال ۹۲ برپا شده است و طبق برنامه تا اعزام ملی پوشان به مسابقات ترکیه هر ماه به مدت یک هفته بدمینتون بازان ناشنوا تمرینات آمادگی خود را در اردوها انجام می دهند.

وی ادامه داد: انجمن برای برپایی مرحله دوم اردوی آمادگی درصدد برنامه ریزی است تاریخ دقیق مرحله دوم اردوی تیم ملی مشخص نشده است درصورت ایجاد فضای مناسب مرحله دوم اردوی زنان و مردان را برپا می کنیم.

علیزاده افزود: اردوی تیم ملی مردان و زنان با هشت بدمینتون باز برپا شده است تعداد نفرات اردو در مراحل بعدی ریزش دارد البته درصورت کشف استعدادهای جدید و برتر نفرات دیگری به اردو تیم ملی دعوت می شوند.

وی ادامه داد: تعداد نفرات تیم ملی مردان و زنان بدمینتون ناشنوایان و پیوند اعضا ثابت نشده است.

البته با گذشت زمان و برگزاری اردوها و مسابقات مختلف نفرات و تعداد ملی پوشان مشخص می شود.

علیزاده ادامه داد: تیم ملی در اعزام نفرات به مسابقات محدودیت ندارد تیم ملی بدمینتون ناشنوایان در مسابقات سالهای گذشته با پنج ملی پوش به مصاف حریفان رفته است و موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات نیز شده است از این رو تلاش خود را انجام می دهیم تا در مسابقات ترکیه و مسابقات ۲۰۱۴ تایوان با ملی پوشان بیشتری در مسابقات شرکت و استعدادهای جدیدی را به عرصه جهان در بخش ناشنوایان به جهانیان معرفی کنیم.

رییس افزود: مسابقات ترکیه فقط در بخش ناشنوایان برگزار می شود در صورت اجازه مسئولان ترکیه مبنی بر حضور و شرکت بدمینتون بازان پیوند اعضا در این رقابت ها انجمن اردوهای آمادگی تیم ملی پیوند اعضا را نیز برپا می کند.

صفر علیزاده تصریح کرد: تاریخ و زمان دقیق مسابقات برون مرزی پیوند اعضا مشخص نیست برنامه انجمن در بخش ورزشکاران پیوند اعضا معطوف به حفظ آمادگی جسمانی و سطح فنی آنهاست در غیر اینصورت هیچ هدفی در برپایی اردو برای بدمینتون بازان پیوند اعضا وجود ندارد.

وی ادامه داد: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان و پیوند اعضا برای حضور پرقدرت در میادین بین المللی نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی مسئولان ورزش دارد با رفع مشکلات مالی و ایجاد زمینه های موفقیت، تیم ملی بدمینتون بازان ناشنوا و پیوند اعضا پتانسیل بالایی برای تکرار قهرمانی و حضور در رنکینگ برتر جهان دارند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن مسیر دشواری را برای تقویت ورزشکاران و گسترش این رشته در کشور در پیش دارد رفع مشکلات مالی از یک سو و کشف استعدادهای جدید در بدمینتون و پرورش آنها از سوی دیگر که از اهداف مهم انجمن نیز محسوب می شود از جمله فعالیت های انجمن در سال جاری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار