|
|
کدخبر: ۱۵۸۶۴۰

شکست دادن اتلتیکومادرید کار دشواری است

خبرگزاری تسنیم: مدافع کهنه کار بارسلونا با دفاع از سرمربی آرژانتینی این تیم اظهار داشت بازیکنان بارسا جانشان را هم برای مربی خود می دهند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا رأس ساعت ۲۴ فردا(چهارشنبه) در فینال جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری به مصاف رئال می رود. بارسلونا اخیراً با قبول شکست مقابل اتلتیکومادرید از راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند و پس از آن هم شنبه شب در رقابت های لالیگا مقابل گرانادا یک بر صفر شکست را پذیرفت تا خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی بارسا بیش از هر زمان دیگر مورد انتقاد قرار بگیرد.

کارلس پویول، مدافع کاتالان ها در آستانه دیدار ال کلاسیکو در خصوص انتقاداتی که از سرمربی بارسلونا می شود، گفت: ما نمی توانیم جلوی این انتقادات را بگیریم. انتقاد از مربی به جای انتقاد از ۲۵ بازیکن راحت تر است ولی اگر اشتباهی صورت گرفته تمامی اعضای تیم مقصر هستند. آرزوی بهترین ها را برای مارتینو دارم. او مربی بزرگی است و همچنان یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. ما جان مان را هم برای خراردو می دهیم و قطعاً او هم این کار را برای ما می کند.

وی افزود: حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سخت بود و حالا ما در فینال جام حذفی مقابل تیمی بزرگ بازی دشواری خواهیم داشت. می خواهم به هواداران مان بگویم که تمام تلاش مان را خواهیم کرد. ما با اتحاد بیشتری مقابل رئال صف آرایی خواهیم کرد و مطمئنم اوضاع بارسا بهتر خواهد شد.

مدافع ۳۶ ساله آبی واناری پوشان تصریح کرد: ما چندین امتیاز را از دست دادیم و بدترین انتقادات به سمت مان روانه شد. حالا برای پیروزی در فینال جام حذفی و ۵ بازی باقیمانده لالیگا مبارزه خواهیم کرد. ما هنوز از کورس قهرمانی لالیگا کنار نکشیده ایم. در بازی مقابل گرانادا در حالیکه انتظار پیروزی داشتیم مقاومت لازم را نداشتیم. به هر حال به بازی های پیش رو می اندیشیم تا با کسب نتایج شایسته هواداران مان را خوشحال کنیم.

پویول همچنین با تمجید از صدرنشین فعلی لالیگا گفت: اتلتیکومادرید فصل فوق العاده ای را تاکنون داشته است. آنها تیمی متحد و یکدست هستند که شکست دادن شان کاری دشواری است. روخی بلانکو فصلی تماشایی داشته و برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا گام برداشته که این قابل تحسین است.

مدافع بارسا که تابستان پیش رو نیوکمپ را ترک خواهد کرد، در پایان خاطرنشان کرد: نیمی از باشگاه های اروپایی در تابستان به دنبال جذب بازیکن خواهند بود. آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی بارسا هم به دنبال یافتن بهترین راه حل برای جذب بازیکن جانشین به جای من خواهد بود. به هر حال به نظرم اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این خصوص نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار