|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۵۰

فدراسیون باید نماینده حقوقی او را مشخص کند

خبرگزاری تسنیم: وضعیت حضور نلو وینگادا در تیم المپیک ایران همچنان مبهم است و این در حالی است که وکیل باشگاه پرسپولیس می گوید او مشکلی برای حضور در کشورمان ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مهدی محمدنبی دبیرکل و هادی آیت اللهی نایب رئیس بدهی مالیاتی وینگادا را عامل فراهم نشدن شرایط سفر او به ایران عنوان کرده اند اما وکیل باشگاه پرسپولیس معتقد است آمدن وینگادا می تواند سبب تسریع حل پرونده مالیات او شود.

در حالی که مسئولان فدراسیون عنوان می کنند مدیران باشگاه پرسپولیس باید برای حل پرونده بدهی مالیاتی وینگادا به سازمان امور مالیاتی بروند شکری مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: ما این مسئله را توضیح داده ایم که باشگاه پرسپولیس آماده همکاری با فدراسیون است اما سازمان امور مالیاتی تنها زمانی در این مورد ورود می کند که یا شخص وینگادا و یا وکیل و نماینده حقوقی او به این سازمان مراجعه کنند.

وی افزود: اگر قرار بود باشگاه در این زمینه کارها را انجام دهد سازمان امور مالیاتی تاکنون به ما مراجعه کرده بود در حالی که طرف حساب آنها خود وینگادا محسوب می شود.

شکری یادآور شد: مسئولان باشگاه باید بعد از رفتن وینگادا این موضوع را به سازمان امور مالیاتی منعکس می کردند. بحثمالیات باقیمانده او و جریمه ای که به آن تعلق گرفته تا ۵ درصدش به باشگاه مربوط است و ۹۵ درصد دیگر با مسئولیت خود وینگادا خواهد بود.

وکیل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بهتر است فدراسیون برای حل موضوع در هماهنگی با وینگادا زودتر نماینده حقوقی او را مشخص کند ضمن اینکه اگر وینگادا به ایران بیاید مشکلی برای او ایجاد نخواهد شد و حتی می تواند به تسریع حل این پرونده کمک کند. البته این در صورتی است که مسئولان فدراسیون هم بخواهند این مربی به ایران بیاید.

به گزارش تسنیم، وینگادا قرار بود پنجشنبه گذشته برای هدایت تیم امید به ایران بیاید اما بعد از یک هفته هنوز اظهارات متناقضی درباره مشکل مالیاتی او مطرح می شود و هنوز عزم جدی برای حل این مشکل دیده نمی شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار