|
|
کدخبر: ۱۵۸۸۵۰

الماسی در گفت و گو با فارس:

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان از انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

رضا الماسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد وضعیت ملوان برای فصل آینده گفت: یک گروه حسابرس رسمی مشغول بررسی وضعیت مالی باشگاه ملوان هستند که در روزهای آینده نتیجه کار آنها اعلام خواهد شد.

وی در مورد اینکه میزان بدهی های باشگاه ملوان چقدر است، ۳ یا ۱۱ میلیارد تومان، گفت: میزان بدهی ها تصور می کنم بیش از ۱۱ میلیارد تومان است. البته هنوز کار حسابرسان به طور کامل به پایان نرسیده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد وضعیت کادرفنی ملوان، گفت: ضمن تشکر از زحمات دراگان اسکوچیچ سرمربی فصل گذشته ملوان باید بگویم که سرمربی ملوان برای فصل آینده انتخاب شده و مذاکرات اولیه را با او انجام داده ایم و این مربی را بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه که هفته آینده برگزار خواهد شد به طور رسمی معرفی می کنیم و پس از آن با بازیکنان برای فصل آینده صحبت خواهیم کرد. هدف مان این است که بیشتر بازیکنان این فصل را حفظ کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد اینکه آیا گزینه اصلی این باشگاه برای جانشینی اسکوچیچ همان فرهاد پورغلامی است، گفت: برخی از دوستان گزینه بودند، اما نام گزینه اصلی را تا نهایی نشدن در هیات مدیره اعلام نخواهیم کرد.

وی در مورد اینکه سیروس محجوب در ملوان می ماند یا نه گفت: ایشان در ملوان هستند و به این تیم علاقه دارند و باید از شخصیتی مثل ایشان بابت حضور در ملوان تشکر کرد. او هم با فوتبال آشناست و هم صنعت فوتبال را خوب می شناسد. می خواهیم مدارس و آکادمی فوتبال ملوان را در سه نقطه تاسیس کنیم.

الماسی تصریح کرد: برای فصل آینده هم با یک حامی مالی قوی به توافق رسیده ایم و این حامی مالی را در تالار اداره ارشاد شهرستان انزلی معرفی خواهیم کرد و حتی از استاندار محترم هم خواهش کرده ایم در این جلسه شرکت کند.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار