|
|
کدخبر: ۱۵۸۸۹۳

مسابقات دوومیدانی نابینایان و کم بینایان جایزه بزرگ پکن

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مسابقات دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان جایزه بزرگ پکن امروز(سه شنبه) تیم منتخب کشورمان صاحب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دیگر شدند تا مجموع مدال های ایران به ۱۰ مدال برسد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در نوبت صبح و عصر ۵ ورزشکار در ۳کلاس شرکت کردند.

در کلاس ۲۰۰ متر T۱۲، حسین سعیدی و ناصر حسین پور مسابقه دادند که به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند و نماینده کشور چین نیز در همین ماده اول شد. در کلاس ۱۰۰ متر T ۱۳، علیرضا بویراتی مسابقه داد که در نهایت توانست با رکورد ۲۴ ثانیه ۳۳ صدم ثانیه در جایگاه دوم بایستد. نمایندگان چین و کره نیز جایگاه اول وسومی را از آن خود کردند. در کلاس T۱۱، نابینای مطلق، آرش خسروی دیگر نمایده کشورمان مدال طلای ۲۰۰ متر را به خود اختصاص داد. در همین ماده کره و چین دوم و سوم شدند.

در پرتاپ دیسک نیز فاتح ناصری پوران با ثبت رکورد ۳۶ متر و ۳۳ سانتی متر نشان طلای این ماده را از آن خود کرد. کشورهای چین وتایپه و چین پس از وی در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دور از مسابقات ۱۶ تیم از ۱۶ کشور ایران، چین، کره، ژاپن، مالزی، هندوستان، سوریه، نیوزلند، ایتالیا، عربستان، اندونزی، سنگاپور، آلمان، هنگ کنگ، ویتنام و مغولستان شرکت کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار