|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۳۶

لیگ قهرمانان آسیا

خبرگزاری تسنیم: تیم های یوکوهاما مارینوس ژاپن و وسترن سیدنی استرالیا موفق شدند برابر نمایندگان کره جنوبی به پیروزی برسند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق امروز(سه شنبه) پیگیری و دیدارهای گروه G و H برگزار شد. در گروه G تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن در ورزشگاه خانگی خود از تیم چومبوک موتورز کره جنوبی پذیرایی می کرد و موفق شد در پایان میهمان خود را با شکست ۲ بر یک بدرقه کند.

در این دیدارهان جیو وون(۸) تک گل تیم چومبوک را به ثمر رساند و مانابو سایتو(۶۴ و ۶۵) برای تیم یوکوهاما گلزنی کرد تا ۳ امتیاز این دیدار به حساب تیم میزبان ریخته شود. در گروه G هم اکنون هر ۴ تیم گوانگژو چین، چومبوک موتورز کره جنوبی، ملبورن ویکتوری استرالیا و یوکوهامای ژاپن ۷ امتیازی هستند و به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم هستند.

در گروه H این رقابت ها نیز تیم اولسان هیوندای کره جنوبی در خانه به مصاف وسترن سیدنی استرالیا رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. گل های وسترن سیدنی را در این دیدار مارک بریچ(۶۱) و سانتالاب(۸۰) به ثمر رساندند.

وسترن سیدنی با پیروزی برابر نماینده کره جنوبی ۹ امتیازی شد و به صدر جدول گروه H رسید. دیگر دیدار این گروه بین تیم های گوئیژو رن چین و کاوازاکی ژاپن در حال برگزاری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار