|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۴۹

آیت اللهی به فارس خبر داد

ملی پوشان چهار تیم آسیایی لیگ برتر فوتبال ایران پس از دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا راهی اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی می شوند.

به گزارشخبرگزاری فارس، پس از اینکه چهار تیم استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد بر سر حضور بازیکنان خود در تیم ملی به خاطر همراهی آنها در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های باشگاهی خود با کادر فنی این تیم به مشکل خوردند، طبق اعلام هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد تا بازیکنان این تیم ها پس از پایان دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا راهی اردوی آفریقای جنوبی شوند.

وی در همین خصوص به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: در حال حاضر قرار است بازیکنان چهار تیم آسیایی لیگ برتر پس از پایان دیدارهای هفته پنجم خود راهی اردوی آفریقای جنوبی شوند و فکر نمی کنم در این مورد مشکلی به وجود بیاید.

آیت اللهی در خصوص مشکل وینگادا تأکید کرد: از باشگاه پرسپولیس درخواست کردیم تا جواب قرارداد وینگادا را به ما ارسال کند که پس از این موضوع مشخص شد تمام مالیات مربوط به این سرمربی مربوط به باشگاه بوده است و در نهایت امیدواریم با رایزنی با اداره مالیات و همکاری باشگاه پرسپولیس بتوانیم به اهدافی که داریم برسیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار