|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۸۸

کواچ در زمان بازی اش هم والیبال ایران را متحول کرد

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: قطعاً کواچ شرایط را بررسی کرده است و به خوبی می داند که پا جای پای چه کسی می گذارد.

عبدالرضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد دعوت مجددش به اردوی تیم ملی والیبال و شرایط تمرینی اظهار داشت: زحمت زیادی کشیدم به تیم ملی دعوت شدم و از این بابت خدا را شکر می کنم. تمرینات تیم ملی فشار زیادی دارد، اما ملی پوشان با انگیزه هستند.

وی ادامه داد: ملی پوشان در سه سالی که من در تیم ملی نبودم پیروزی را به خوبی یاد گرفته اند؛ من هم با حضور در اردوی تیم ملی سعی می کنم راه پیروزی را از باتجربه ها یاد بگیرم. امیدوارم لیاقت پوشیدن دوباره تیم ملی را داشته و بتوانم تاثیرگذار باشم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا غیبت فرهاد ظریف موجب شد به تیم ملی دعوت شود یا عملکرد مثبتش در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: من خیلی دوست داشتم ظریف هم به اردو می آمد تا با هم رقابت کنیم، چون هیچ وقت نشد با ظریف در تیم ملی باشم و با وی رقابت کنم تا هرکس حقش هست با تیم به مسابقات اعزام شود. به هر حال ظریف نیامد و من هم عملکرد خوبی در لیگ داشتم و به تیم ملی دعوت شدم.

علیزاده درمورد حضور چورا و آمدن کواچ تصریح کرد: من در تیم پگاه ارومیه با کواچ هم بازی بودم؛ آن زمان من ۱۹ سال سن داشتم و از سال ۸۶ هم با چورا کار کردم. چورا حدود ۱۰ سال در ایران بوده و بیشتر از برخی مربیان ایرانی در لیگ مان فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه کواچ به خوبی می داند که پا جای پای چه کسی گذاشته است، افزود: کواچ روش هایی که این روزها ما در تمرینات مان در پیش گرفته ایم را آن زمانی که در پگاه ارومیه بود به ما می گفت، اما چون والیبال ما پایین تر از وی بود و طرز فکرمان فرق می کرد متوجه نمی شدیم که چه می گوید. وی همان زمان خیلی به ما کمک کرد و همیشه جدی بود؛ نظم و انضباطش هم زبانزد خاص و عام بود. وی قهرمان المپیک بوده و والیبال را بلد بود و در همان زمان والیبال ایران را متحول کرد.

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: کواچ قطعاً برای کسب نتیجه به ایران می آید. بازیکنان هم تلاش می کنند تا والیبال راهی که شروع کرده را به سرانجام برساند. به نظر من والیبال ایران هنوز به اوج نرسیده است؛ ما بازیکنانی داریم که در دنیا حرف اول را می زنند. والیبال ایران می تواند به موفقیت های بیشتری برسد.

علیزاده در پاسخ به این سوال که آیا والیبال ایران می تواند موفقیت هایی که با ولاسکو کسب کرده را به کواچ هم کسب کند یا خیر، اظهار داشت: کواچ با برنامه به ایران می آید؛ قطعاً وی والیبال روز دنیا را به ایران خواهد آورد. کواچ جوان و پر کار است و امیدوارم بتوانیم با وی هم بتوانیم روند صعودی خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار