|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۱۳

پس از پیروزی بر وستهام

سرمربی آرسنال بر این باور است که پیروزی مقابل وستهام و رسیدن به رتبه چهارم روحیه تیمش را بالا برده است.

به گزارشخبرگزاری فارس، آرسنال دیدار هفته سی و چهارم خود در لیگ برتر انگلیس را مقابل وستهام یونایتد با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه داد.

لوکاس پودولسکی ۴۴ و ۷۸ و اولیویه ژیرو ۵۵ برای آرسنال گلزنی کردند تا تیمشان را به امتیاز ۶۷ رسانده و بار دیگر به رتبه چهارم جدول رده بندی بازگردانند. تنها گل وستهام را نیز متیو جارویس در دقیقه ۴۰ وارد دروازه آرسنال کرد تا این تیم با همان ۳۷ امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: همه از ژیرو انتقاد می کنند اما او در این دیدار موفق به گلزنی شد. او مدتی را درگیر برخی مشکل هایی بود که همه می دانند. کمی اعتماد به نفسش پایین آمده بود که این گل به او در بالا بردن آن کمک می کند. اکنون به نظر می رسد روحیه خود را بازیافته و می تواند در دیدارهای آینده بهتر از این ها عمل کند.

ونگر در ادامه عنوان کرد: کسب این سه امتیاز و بازگشت به رتبه چهارم شرایط تیم را بهتر از پیش می کند. همه چیز روشن و واضح است. باید فصل را بالاتر از اورتون به پایان برسانیم. آنها یک دیدار کمتر انجام داده و دو امتیاز کمتر از ما جمع آوری کرده اند. اینکه آنها در پایان فصل پایین تر از ما قرار بگیرند فقط به ما بستگی ندارد اما اگر تمام دیدارهای پیش رو را با پیروزی به پایان برسانیم شانس خیلی خوبی برای کسب رتبه چهارم را داریم.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار