|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۲۰

امیدوارم پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم

تکواندوکار تیم ملی گفت: خوشبختانه تیم ملی با نتایجی که کسب کرده اوج گرفته، اما نباید به کسب این مدال ها قانع باشیم.

به گزارشخبرگزاری فارس، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس G۱ از روز جمعه ۲۲ فروردین ماه با حضور ۸۶۵ تکواندوکار از ۶۲ کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شد که در پایان این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب ۶طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد. علیرضا نصرآزادانی یکی از ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها با مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

علیرضا نصرآزادانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد حضور در تورنمنت بین المللی آلمان، اظهار داشت: رقابت های خوبی در آلمان پیگیری شد که در آن مسابقات حریفان سرسختی را پیش رو داشتم و با شکست آنها به مدال طلای مسابقات دست یافتم. در فینال این رقابت ها نماینده اسپانیا را شکست دادم که سال قبل در کشورشان پای فینال بازی را مقابل او واگذار کرده بودم. به هر حال لطف خدا بود که توانستم ناکامی سال گذشته را جبران کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا با کسب مدال طلای وزن ۷۴ - کیلوگرم با اعلام کادرفنی تیم ملی تکواندو توانست جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را بدست آورد، گفت: مسعود حجی زواره حریف بسیار خوبی برای من بوده و است او در آلمان با بدشانسی روبه رو شد و مقابل نماینده اسپانیا بازی را واگذار کرد. در حال حاضر کادرفنی مسئولیت حضور در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده من واگذار کرده است. کادر فنی به من اعتماد کرده و امیدوارم که بتوانم پاسخ اعتماد آنها را در مسابقات قهرمانی آسیا بدهم.

نصرآزادانی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ملی بعد از حضور در تورنمنت هلند اوج گرفته، اما نباید ما به این نتایج کسب کرده قانع باشیم. همه نفرات حاضر در اردوها باید تلاش کنند تا در رقابت های قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش فارس، بدین ترتیب ترکیب ۶ نفره اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و تا به امروز فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و مرتضی شیری تکواندوکاران حاضر در این رقابت ها هستند. البته سرمربی تیم ملی همچنان معتقد است که تا لحظه آخر تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نیست.

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۵ تا ۸ خردادماه در ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار