|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۴۰

قلب سپاهان با تیم ملی است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازی دیشب نگاه کنید و ببینید اگر ما ۵ بازیکن ملی پوشمان را در زمین نداشتیم چه می شد؟ عملکرد این بازیکنان را تحلیل کنید متوجه می شوید که فشار ما برای حضور آنها بی دلیل نبوده است.

محمد فرامرزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی قاطع سپاهان مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: دیشب برد کوبنده ای به دست آوردیم چرا که این بازی از چند جهت برای ما اهمیت داشت. ما بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم لیگ برتر ارائه دادیم اما به حق خودمان نرسیدیم و فقط به خاطر یک گل آسیایی نشدیم که این موضوع برای ما سنگین بود و مزد زحماتمان را نگرفتیم.

وی ادامه داد: بعد از آن هم حرف و حدیثهای تیم ملی به وجود آمد به طوری که دیروز یکی از روزنامه ها تیتر زد که حالا ما در آسیا نتیجه نگرفته ایم بازیکن به تیم ملی بدهیم اما من باید بگویم که چرا اینگونه صحبت می کنند؟ ما دو بازی دیگر و ۶ امتیاز در پیش داشتیم و کسی نمی تواند از ناامیدی سپاهان در آسیا حرف بزند. ما دو عهد با خودمان بسته بودیم که یکی قهرمانی و دیگری گرفتن سهمیه آسیا بود که متأسفانه قهرمان نشدیم اما هنوز شانس صعود در لیگ قهرمانان آسیا را داریم که باید از کادر فنی و مدیریت باشگاه تشکر کنم چون آرامش خوبی در این چند روز در تیم حاکم بود و همه چیز دست به دست هم داد تا نتیجه خوبی مقابل السد بگیریم و شرمنده هوادارانمان نشویم. چرا که در لیگ نتیجه خوبی نگرفته بودیم و این برد به نوعی عیدی دیرهنگام ما به آنها بود.

فرامرزی افزود: السد تیم ضعیفی نبود و این تیم هم سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه اش دارد و هم تیم گرانقیمت با بازیکنان خارجی خوبی است اما در بازی دیشب عملکرد درخشان بازیکنان ما به چشم آمد و نه تنها از نظر نتیجه بلکه از نظر تاکتیکی هم یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد حضور ملی پوشان این تیم در بازی دیشب و تأثیری که آنها در نتیجه به دست آمده داشتند و اینکه اگر ملی پوشان سپاهان دیشب مقابل السد بازی نمی کردند آیا این نتیجه به دست می آمد، اظهار داشت: ما خیلی تلاش کردیم تا ملی پوشان ما با ما بمانند اما هنوز هم می گویم که قلب سپاهان با تیم ملی است و ما قصد تقابل با تیم ملی را نداشته و نداریم. اما انتظار داشتیم تا به خواسته منطقی و قانونی ما هم توجه شود و فدراسیون کنار ما باشد چرا که موفقیت در آسیا موفقیت برای فدراسیون فوتبال هم به حساب می آید.

وی ادامه داد: شما به بازی دیشب نگاه کنید و ببینید اگر ما ۵ بازیکن ملی پوشمان را در زمین نداشتیم چه می شد؟ دو گل شریفی زد و نمی توان از عملکرد درخشان حاج صفی، خلیل زاده و ابراهیمی بی تفاوت بگذریم. اگر عملکرد این بازیکنان را تحلیل کنید متوجه می شوید که فشار ما برای حضور آنها بی دلیل نبوده است اما از جهت دعوت این تعداد ملی پوش به تیم ملی ناشکر نیستیم و فکر می کنم همین دعوت آنها را باانگیزه کرد که در نهایت هم سرمربی تیم ملی شرایط ما را درک کرد و فکر می کنم نیازی نبود تا کار به این همه تقابل برسد.

فرامرزی در مورد اینکه گفته می شود ملی پوشان تیم های ایرانی حاضر در آسیا بعد از بازی هفته پنجم باید به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اضافه شوند اما کرانچار اعلام کرده تا پایان مرحله گروهی بازیکنی به تیم ملی نمی دهد، گفت: نمی خواهم بحثجدیدی باز کنم اما صحبت ما در مورد دو بازی پایانی بود اما طبیعی است که تیمی مثل تراکتورسازی که از آسیا حذف شده و انگیزه زیادی برای روز پایانی ندارد ملی پوشانش را به تیم ملی بدهند اما ما با اینکه شانس اول صعود هستیم اما هنوز صعود ما قطعی نشده و ملی پوشانمان را می خواهیم. هر چند که در صورت صعود به بازی های حذفی می رسیم که البته فعلا زود است درباره آن صحبت کنیم.

وی در پایان گفت: بار دیگر از هواداران و بازیکنان سپاهان تشکر می کنم که با غیرت در کنار هم باعثموفقیت تیم مان شدند. هواداران هم در حالی که در هفته های گذشته جو خوبی در استادیوم حاکم نبود اما در بازی دیشب از عوامل تیم به خوبی حمایت کردند.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار