|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۴۶

پورکاظمی خبر داد؛

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بسیاری از پزشکان و کادر پزشکی ورزشی نیز همگام با این عزم ملی از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند.

به گزارشگروه ورزشی یاشگاه خبرنگاران، لطفعلی پورکاظمی اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه در بخش های مختلف درمان، فیزوتراپی، روانشناسی ورزشی، تغذیه ورزشی و آموزش و پژوهش در سراسر کشور با حدود ۵ هزار متخصص و فوق تخصص پزشکی ورزشی و کارشناسان پزشکی ورزشی به طور مستقیم و غیر مستقیم همکاری تنگاتنگ دارد و خوشحالم که اعلام کنم طی روزهای گذشته بسیاری از این عزیزان به صورت خودجوش شفاها یا کتبا موضوع انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند تا به سهم خود نقش موثری در عمران آبادانی هرچه بیشتر کشور و توسعه خدمات اجتماعی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: اینجانب صلاح دیدم پس از آنکه شمار این افراد به رقم قابل توجهی رسید موضوع را رسانه ای کنم و امروز اعلام می کنم بنا براین به همراه اکثر این همکاران عزیز در جهت منافع ملی و یاری رساندن به دولت تدبیر و امید از دریافت ایرانه نقدی انصراف خود را اعلام می کنیم.

پورکاظمی خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته همکاران ما چه در بخش ورزش و چه در حوزه سلامت به خیل عظیم انصراف از یارانه پیوستند که جادارد به نمایندگی از قشر پزشکی ورزشی و همگام با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان نظام پزشکی کشور از همه این عزیزان و خادمان واقعی ملت قدردانی کنم.

وی یادآور شد: آنچه خوشحالی ما را از این موضوع دوچندان کرده این است که قرار است بخشی از درآمد ناشی از انصراف مردم از دریافت یارانه به بخش درمان کشور تزریق شود لذا از این نظر نیز به دولت تدبیر و امید و همچنین مجلس شورای اسلامی به خاطر این ژرف اندیشی دست مریزاد می گوییم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار