|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۸۱

۵۷ روز تا جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین معتقد است تیمش به همراه آرژانتین از گروه F رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود می کند.

به گزارشخبرگزاری فارس، سافت سوسیچ اعلام کرد که تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین برای صعود از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی مبارزه می کند و با این هدف به مصاف حریفان می رود که بتواند به مرحله یک هشتم رقابت ها صعود کند.

تیم ملی بوسنی و هرزگوین که اولین حضور خود را در رقابت های جام جهانی تجربه می کند، در ۱۰ مسابقه مقدماتی ۳۰ گل به ثمر رسانده و سوسیچ، مهاجم سابق تیم ملی یوگسلاوی بر این باور است که شیوه تهاجمی بهترین راه برای صعود از گروه F مقابل تیم های آرژانتین، ایران و نیجریه است.

سوسیچ در این باره اظهار داشت: با همان شیوه ای بازی می کنیم که همیشه به کار می بستیم زیرا این اشتباه خواهد بود که اکنون روش خود را عوض کنیم؛ هرچند می دانیم که شیوه ما یک ریسک تاکتیکی خواهد بود.

وی ادامه داد: وقتی بازیکنانی مثل پجانیچ، میسیموویچ، ژکو و ایبیسویچ در اختیار داریم، بازی خود به خود یک طرفه می شود و هواداران نمی توانند تمام این ستاره ها را رها کنند.

تیم ملی بوسنی و هرزگوین رقابت خود را با دیدار مقابل آرژانتین در کاراکانا آغاز می کند و سپس در کوئیابا مصاف نیجریه می رود. این تیم در آخرین مسابقه خود با تیم ملی ایران دیدار می کند.

سوسیچ با اشاره به شکست دو بر صفر تیمش مقابل آرژانتین در دیداری دوستانه در ماه نوامبر، قهرمان دو دوره رقابت های جام جهانی را یکی از مدعیان اصلی این مسابقات می داند اما مطمئن است که تیم او نیز به همراه آلبی سلسته از مرحله گروهی صعود می کند.

وی ادامه داد: آرژانتین با فاصله بهترین تیم گروه است اما من فکر می کنم ما فرصتی واقع بینانه برای صعود از گروهمان داریم زیرا نیجریه و ایران بهتر از ما نیستند.

سرمربی بوسنی و هرزگوین خاطرنشان کرد: من صادقانه معتقدم که توانایی رسیدن به مرحله یک هشتم را داریم و این هدف ما در جام جهانی است.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار