|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۸۲

با کسب مدال طلای مسابقات جهانی ویترین افتخاراتم تکمیل می شود

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی موی تای گفت: رسیدن به مدال طلای مسابقات جهانی و اهتزاز پرچم ایران مهمترین هدفم در مالزی است.

به گزارشخبرگزاری فارس، اردوی نخست تیم ملی موی تای با دعوت از ۴۵ موی تای کار و ۷ مربی از تاریخ ۱۷ تا ۲۵ فروردین ماه در آبسرد دماوند آغاز شده است و نفرات حاضر در اردوها برای حضور در مسابقات جهانی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند. این مسابقات از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در جزیره لنکاوی مالزی در ۱۴ وزن برگزار خواهد شد.

حسین کرمی در گفت گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، با اشاره به بالا بودن سطح کیفی اردوی تدارکاتی تیم ملی موی تای، اظهار داشت: اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مالزی تقریبا نزدیک به ۲ هفته است که زیر نظر کادر فنی در آبسرد(دماوند) پیگیری می شود. با برنامه ریزی که شده تمام نفرات حاضر در اردو روزانه دو نوبت تمرین بسیار پر فشار را پیگیری می کنند. البته هرچند که تمرینات پرفشاری در اردوها حاکم است اما اردوها با نشاط خاصی برگزار می شود.

وی افزود: تا کنون طلای مسابقات جام ریاست جمهوری و نقره رقابت های جهانی تایلند را در کارنامه دارم و برای تکمیل ویترین افتخاراتم به دنبال کسب مدال طلای مسابقات کلاس A هستم که رسیدن به آن نیز دور از دسترس نیست.

کرمی همچنین با تاکید بر آمادگی بالای خود در تمرینات، گفت: شناخت نسبی از حریفانم دارم و با استفاده از تجارب مربیان تیم ملی سعی می کنم نمایش قابل قبولی را در پیکارهای جهانی داشته باشم. در وضعیت فعلی نزدیک به ۵۰ درصد آمادگی برای مبارزه کردن را دارم، اما با تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته تا قبل از آغاز مسابقات به مرز ۱۰۰ درصد آمادگی می رسم.

وی در پایان گفت: ما در اردو هم قسم شده ایم برای موفقیت موی تای کشورمان هر چه در توان داریم به نمایش بگذاریم تا گوشه ای از محبت خانواده بزرگ موی تای را جبران کنیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار