|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۸۴

خبرگزاری تسنیم: مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با حضور تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد، مهرام و ذوب آهن ۳۱ فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، ذوب آهن پس از پیروزی بر فولاد ماهان در دیدار سوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال به جمع تیم های پتروشیمی بندرامام، مهرام و دانشگاه آزاد در مرحله نیمه نهایی اضافه شد. بازی های این مرحله فینالیست ‍ های این دوره از مسابقات را مشخص خواهند کرد.

بازی های مرحله نیمه نهایی به صورت ۳ پیروزی از ۵ برگزار می شود. در این مرحله تیم ذوب آهن اصفهان حریف تیم پتروشیمی بندر امام خواهد بود و تیم های همشهری دانشگاه آزاد و مهرام نیز با هم مصاف می کنند. یک شنبه ۳۱ فروردین ماه روز آغازین مرحله نیمه نهایی است. تیم های مهرام و پتروشیمی بندر امام به خاطر کسب رتبه بالاتر در دور دوم مسابقات میزبانان ۲ بازی اول این مرحله خواهند بود.

بازی اول، یک شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳، ساعت ۱۶
پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن، سالن اندیشه بندرامام
مهرام - دانشگاه آزاد، سالن آزادی

بازی دوم، دوشنبه اول اردیبهشت ۱۳۹۳
مهرام - دانشگاه آزاد، سالن آزادی، ساعت ۱۵:۳۰
پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن، سالن اندیشه بندرامام، ساعت ۱۶

بازی سوم، پنج شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
ذوب آهن - پتروشیمی بندرامام، سالن ملت اصفهان، ساعت ۱۶
دانشگاه آزاد – مهرام، سالن دانشگاه آزاد، ساعت ۱۶

بازی چهارم، جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
ذوب آهن – پتروشیمی بندرامام،، سالن ملت اصفهان، ساعت ۱۶
دانشگاه آزاد – مهرام، سالن دانشگاه آزاد، ساعت ۱۶

بازی پنجم، دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن، سالن اندیشه بندرامام، ساعت ۱۶
مهرام - دانشگاه آزاد، سالن آزادی، ساعت ۱۶

بازی رده بندی به صورت ۲ از ۳ برگزار می شود. در این مرحله میزبان بازی اول و سوم با تیمی است که در مرحله دوم جایگاه بهتری داشته باشد در صورتی که ۲ تیم راه یافته به بازی رده بندی جایگاه برابری در مرحله دوم کسب کرده باشند حق میزبانی با تیمی خواهد که جایگاه بهتری در مرحله مقدماتی داشته باشد. در مورد تعیین میزبانی، تاریخ برگزاری و تعداد مسابقات بازی فینال ۲ تیمی که به مرحله فینال راه پیدا می کنند، تصمیم گیری خواهند کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار