|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۸۷

کمیته فنی مربیان تیم های پایه را بازخواست نکرد

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به استعفای ایراندوست و نداشتن تیم اعلام کردیم در مسابقات غرب آسیا شرکت نمی کنیم.

فریده شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، درباره عدم اعزام تیم فوتبال بزرگسالان به مسابقات غرب آسیا گفت: قرار بود این مسابقات شهریور به میزبانی کویت برگزار شود، اما در آخرین جلسه ای که داشتیم کویت اعلام کرد به دلیل کمبود بودجه این کشور نمی تواند برای بانوان هزینه کند، بنابراین اردن قبول کرد میزبان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اردن خود را برای مقدماتی جام جهانی آماده می کند این مسابقات می توانست تدارکاتی خوبی برایش باشد به همین دلیل میزبانی را قبول کرد و مسابقات را قرار شد زودتر برگزار کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اردن چه زمانی اعلام کرد زمان مسابقات تغییر کرده، گفت: اواخر اسفند اعلام کردند، با توجه به اینکه ما در آن مقطع مربی نداشتیم و ایراندوست استعفا کرده بود اعلام کردیم در این رقابت ها شرکت نمی کنیم. اردن در تمام این مدت در ژاپن و آلمان تمرین کرده و ما هم یکی از مدعیان قهرمانی بودیم، تصمیم گرفتیم در مسابقات شرکت نکنیم.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که بهتر نیست شما تیم آماده ای داشته باشید تا وقتی زمان مسابقات تغییر می کند، مشکلی پیش نیاید، تصریح کرد: ما یک تیم ملی نداریم، یکی از مشکلات ما خوابگاه است و مربیان هم در رده های مختلف می خواهند اردو داشته باشند، بنابراین باید اولویت بندی کنیم.

شجاعی در ادامه صحبت های خود به برگزاری جلسه کمیته فنی برای تیم های پایه اشاره کرد و گفت: امیرشقاقی، جهانچی و خسرویار گزارشات خود را از مسابقات دادند و قرار است کمیته فنی نقد و بررسی کند.

وی در پاسخ به این سوال که بازخواستی از مربیان برای نتایجی که داشتند صوت گرفت یا خیر، عنوان کرد: خیر هیچ بازخواستی نشد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار