|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۵۰

خبرگزاری تسنیم: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال فرانسه ادعا کرد کاپیتان پیشین خروس ها خواهان آن بوده است که هدایت تیم ملی فرانسه را در جام ملت های اروپا در سال ۲۰۱۲ بر عهده بگیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، نوئل لوگرائه، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال فرانسه گفت که ۲ سال پیش زین الدین زیدان برای هدایت تیم ملی فرانسه اعلام آمادگی کرد و قصد داشت در رقابت های یورو ۲۰۱۲ روی نیمکت خروس ها بنشیند.

درک تابی تحت عنوان «رموز قدرت قهرمان سال ۹۸ جهان» به تألیف مشترک ۲ خبرنگار ورزشی به نام های ژیل وردس و آرنا رامسی، آمده است که زیدان پیشنهاد خود را برای هدایت تیم ملی فرانسه در یورو ۲۰۱۲ ارائه کرده است اما لوگرائه ترجیح داده این مسئولیت را به دیدیه دشان، کاپیتان تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ و یورو ۲۰۰۰ بسپارد.

در این کتاب به به نقل از لوگرائه نوشته شده است: «زیدان خواهان هدایت تیم ملی فرانسه بود اما زمان مربیگری او هنوز فرا نرسیده بود. لازم بود که او اول هدایت یک تیم باشگاهی را تجربه کند».

پاسخ منفی لوگرائه به زیدان سبب شد که زیزو راه اسپانیا را در پیش بگیرد تا در ابتدا به عنوان مشاور فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید و سپس به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی ها مشغول به کار شود. البته از چندی پیش شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه زیدان سرمربی فصل آینده تیم موناکوی فرانسه خواهد بود. نه او و نه آنچلوتی هم این موضوع را تکذیب نکرده اند تا احتمال رخ دادن چنین اتفاقی زیاد به نظر برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار