|
|
کدخبر: ۱۵۹۴۵۱

عرب ها در ایران تنفسی مشکل دارند

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول دیدار مقابل السد قطر آنقدر حمله کردیم که حریفمان خسته شد و توانستیم در نیمه دوم ۴ گل به ثمر برسانیم.

علی کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۴ بر صفر سپاهان مقابل السد قطر گفت: با وجود اینکه هفته گذشته نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم در مقابل السد قطر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی پرگلی دست پیدا کنیم. تنها دلخوشی هواداران به پیروزی در این مسابقه بود که خدا را شکر با ارائه یک عملکرد مناسب به این موفقیت نایل شدیم.

وی در مورد اینکه هواداران سپاهان پس از بازی مقابل نفت تهران علیه تیم شعار سر دادند اما دیروز حسابی بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند، عنوان کرد: هواداران حق دارند، سپاهان هر سال در آسیا بوده و بعد از اینکه با وجود پیروزی مقابل نفت تهران و ارائه یک عملکرد خوب نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم هواداران ناراحت شدند. امیدوارم در ادامه مسیرمان در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که چه شد این تیم در نیمه دوم متحول شده و توانست ۴ گل وارد دروازه السد قطر کند، یادآور شد: در نیمه اول فشار زیادی به حریفمان وارد کردیم و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. دفاع السد در نیمه دوم خسته شد و با تداوم حملاتمان توانستیم این تیم را با شکستی پر گل بدرقه کنیم. البته بازی در ایران برای عرب ها سخت است و آنها را از لحاظ تنفسی دچار مشکل می کند.

هافبک سپاهان با اشاره به اینکه در دیدار پایانی مقابل الهلال عربستان تنها به کسب پیروزی فکر می کند، اظهار داشت: هرچند با کسب یک تساوی صعود می کنیم اما به هیچ وجه برای مساوی به میدان نمی رویم و از سفر به عربستان فقط پیروزی می خواهیم. امیدوارم در این دیدار نیز به موفقیت برسیم و صعود باشکوهی به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که در اردوی قبلی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش به اردو دعوت شدی اما این بار این اتفاق نیفتاد، عنوان کرد: پس از اردوی گذشته تیم ملی در ۲-۳ بازی مصدوم شدم. کادر فنی تیم ملی تمامی بازی ها را به صورت دقیق زیر نظر دارد و شاید به همین خاطر نتوانستم در این اردو حضور داشته باشم. برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم و امیدوارم تیم ملی در ادامه مسیر خود به موفقیت برسد.

وی در مورد اظهارنظر مجتبی جباری هنگام خداحافظی از تیم ملی مبنی بر اینکه گفته بود از دعوت کریمی به تیم ملی بسیار خوشحال شدم، تصریح کرد: مجتبی جباری یکی از بهترین و بااخلاق ترین فوتبالیست های ایران است و واقعا خوشحالم که او چنین صحبت هایی انجام داده است. امیدوارم جباری همیشه موفق باشد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار