|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۲۸

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانیتنی تیم فوتبال اتلتیکومادرید گفت: اگر کاستا بخواهد در پایان فصل به چلسی ملحق شود، جلوی او را نخواهم گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیه گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در خصوص اخباری که درباره انتقال دیه گو کاستا، مهاجم برزیلی و بهترین گلزن تیمش در فصل جاری(۲۹ گل در ۳۱ بازی لالیگا) به چلسی منتشر شده است، گفت: همه چیز به خود او بستگی دارد و اینکه چه چیز را به صلاح آینده اش ببیند. او هر تصمیمی که بگیرد من از آن حمایت می کنم. اینکه چلسی به او علاقمند شده، چیزی طبیعی است. این تیم از نظر اقتصادی قوی است، ضمن اینکه مهاجمش ساموئل اتوئو هم پا به سن گذاشته است و کاستا می تواند جای او را بگیرد.

سیمئونه در ادامه به شک و شبهاتی که درباره حضور تیبا کورتوا، سنگربان ۲۱ ساله تیمش در جدال با چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد هم پایان داد. وی افزود: شک ندارم که کورتوا برابر چلسی به میدان خواهد رفت. خودش هم در این باره شک ندارد. ما نگران این موضوع نیستیم.

گفته می شود کورتوا به خاطر بندی که در قرارداد انتقال قرضی اش از چلسی به اتلتیکومادرید وجود دارد نمی تواند برابر آبی پوشان لندن به میدان برود مگر آنکه اتلتیکومادرید حاضر شود بابت هر بازی ۳ میلیون یورو به چلسی بدهد.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در پاسخ به این پرسش که آیا کورتوا فصل آینده در این تیم خواهد ماند یا از آن جدا می شود، خاطرنشان کرد: راستش را بخواهد من نمی دانم که او فصل آینده کجا خواهد بود.

تیم های اتلتیکومادرید و چلسی، ۲ اردیهشت در ورزشگاه ویسنته کالدرون در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار