|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۸۰

ناراحتی گل محمدی به دلیل قهرمان نشدن بود

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان نفت که منتشر شده به نظرم صحیح بوده چرا که من همان مبلغی را که قرارداد بستم در این لیست منتشر شده است.

حمید بوحمدان در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص انتشار لیست قرارداد بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران گفت: من فکر می کنم این لیست حریم بازیکنان بود که باید رعایت می شد و به نظرم انتشار آن کار درستی نبود چون نیازی نبود که این کار را انجام دهند اما حتما باشگاه در این بین صلاحی دیده که این کار را انجام داده است.

وی در مورد اینکه لیست بازیکنان پرسپولیس هم منتشر شده، اظهار داشت: من فکر می کنم انتشار لیست پرسپولیسی ها به دلیل مشکلاتشان با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بود اما فکر می کنم اگر اصراری بر انتشار این لیست بود می شد مبلغ کلی را اعلام کرد نه اینکه تک تک قراردادها اعلام شود.

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: دلیل این کار را نمی دانم اما این را می دانم که دلیلی نداشت که آن لیست رسانه ای شود و اگر بخواهیم منطقی به موضوع نگاه کنیم باید بگویم که کار درستی انجام نشده و من به شخصه از این کار راضی نیستم.

وی افزود: البته مبلغ قراردادها به نظرم صحیح بوده چرا که من همان مبلغی را که قرارداد بستم در این لیست منتشر شده است.

بوحمدان در پایان در خصوص شایعه قهر یحیی گل محمدی بعد از بازی با سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال قهرمانی در دست خودمان بود. اگر در بازی آخر به اندازه سایر بازی ها تلاش می کردیم می توانستیم قهرمان شویم با اینکه فکر می کنم به دست آوردن سهمیه هم اعتبار زیادی دارد اما فکر می کنم دلیل ناراحتی گل محمدی همین باخت و عدم قهرمانی بود.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار