|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۸۷

گل محمدی با لباس قرمز فولادشهر را ترک کرد

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: شاید اگر کمی باتجربه تر بودیم به دلیل شرایط خوبی که داشتیم می توانستیم قهرمان شویم.

وریا غفوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در مورد عملکرد تیم فوتبال نفت تهران در لیگ برتر سیزدهم گفت: فکر می کنم عملکرد ما نسبت به سال های قبل بهتر بود چرا که در دو سال پشت سر هم رتبه پنجم را به دست آوردیم و در دوره قبل به خاطر یک امتیاز کمتر نتوانستیم سهمیه آسیایی بگیریم و امسال این انتظار را از خودمان داشتیم تا بتوانیم به آسیا راه پیدا کنیم و شاید اگر کمی باتجربه تر بودیم به دلیل شرایط خوبی که داشتیم می توانستیم قهرمان شویم.

وی در خصوص حضور تیم فوتبال نفت تهران در مرحله پلی آف آسیا اظهار داشت: فکر می کنم بازی پلی آف بازی راحتی است اما به هر حال باید به این بازی ها حرفه ای نگاه کنیم. فکر می کنم نتیجه گیری در این رقابت ها به تیم بستن برای سال آینده بستگی دارد و اگر مسئولان نفت بخواهند پلی آف را ببریم و وارد لیگ قهرمانان آسیا شویم باید تیم خوب، جوان و با تجربه ای داشته باشیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

غفوری درباره لیست مالی تیم فوتبال نفت و انتشار آن در رسانه ها تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم که رقم قرارداد من در این لیست واقعی نیست و مبلغ قرارداد من بالاتر از چیزی است که در این لیست منتشر شده اما فکر می کنم اکثر بازیکنان رقم هایشان مطابقت دارد و شاید در یکی دو مورد اشتباهاتی صورت گرفته باشد اما با این همه معتقدم که کار مدیرعامل ما برای انتشار این لیست حرفه ای نبود و نمی دانم دلیلش برای این کار چیست.

وی ادامه داد: کل بچه های تیم از این کار مدیرعامل ناراحت هستند اما به هر حال او هم دلایل خاص خودش را دارد و آنطور که گفته لیست تحویل فدراسیون فوتبال داده شده و آنها این لیست را منتشر کرده اند.

غفوری در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا گل محمدی بعد از بازی با سپاهان ناراحت بوده یا نه و اینکه گفته می شود او با لباس پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرده افزود: لباس او قرمز بود ولی فکر نمی کنم لباس پرسپولیس بر تن داشت. او به حالت قهر از ما جدا نشد بلکه از بچه ها به دلیل عملکردشان در طول فصل راضی بود و شاید اگر ناراحت هم بوده به دلیل باخت به سپاهان بوده است.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار