|
|
کدخبر: ۱۵۹۵۸۸

خبرگزاری تسنیم: تیم والیبال ساحلی ایران یک به دیدار نهایی دومین تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند راه یافت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمو به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی دومین تور آسیا – اقیانوسیه امروز(چهارشنبه) در شهر سانخولای تایلند برگزار شد و یکی از نمایندگان ایران به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافت.

تیم والیبال ساحلی هیئت والیبال هرمزگان(ایران یک) متشکل از بهمن سالمی و رحمان رئوفی پس از شکست نماینده استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی، موفق به شکست نماینده قزاقستان یک در مرحله نیمه نهایی شد تا به دیدار نهایی این رقابت ها راه پیدا کند. این تیم در مراحل مقدماتی و یک شانزدهم موفق به شکست تیم های هند یک، ژاپن یک، فیلیپین و نیوزلند شده بود.

تیم والیبال ساحلی ایران یک عصر امروز در دیدار نهایی دومین تور آسیایی تایلند به مصاف نماینده نیوزلند می رود.

تیم والیبال ساحلی شهرداری ارومیه(ایران ۲) که با ترکیب آق محمد سلاق و پرویز فرخی در این رقابت ها شرکت کرده بود با کسب عنوان هفتمی به کار خود در این رقابت ها پایان داد. این تیم در دور مقدماتی و مرحله یک هشتم نهایی موفق به شکست تیم های اندونزی یک، نیوزلند ۲، هند و اندونزی ۲ شد. اما در ۲ بازی دیگر مغلوب قزاقستان یک و استرالیا شد تا به عنوان هفتمی این رقابت ها اکتفا کند.

ساحلی بازان ایران با هدایت رضا نائینی در این مسابقات شرکت کرده اند و رده بندی آنها در این رقابت ها امتیاز ویژه ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا(خرداد ماه ۹۳ در چین) و بازی های آسیا کره جنوبی دارد. نماینده های والیبال ساحلی ایران در نخستین تور آسیا و اقیانوسیه تایلند عناوین چهارم و پنجم را کسب کرده بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار