|
|
کدخبر: ۱۵۹۶۰۷

پولادی فرصت اعتراض دارد

معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز درباره طرح شکایت از سوی محمد قاضی نامه ای را برای ما ارسال نکرده است.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمود سالارکیا افزود: در خبرها آمده بود؛ آقای محمد قاضی تحت عنوان مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس درخواست طرح موضوع کرده است اما از سوی فدراسیون فوتبال هنوز نامه ای برای ما ارسال نشده است.

وی ادامه داد: چنانچه نامه ای در این ارتباط دریافت کنیم، پیگیر موضوع خواهیم شد و پس از آن طبق اسناد موجود در باشگاه، پاسخ مقتضی به کمیته انضباطی ارسال می شود.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره حکم صادره برای مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگ و پرطرفداری است و برای ایجاد شرایط بهتر گاهی نیاز به سختگیری هایی خواهد بود که در نهایت به سود تمام مجموعه باشگاه، تیم و هواداران است و تا آنجا که موضوع به حق شخصی ما مربوط شود، از آن می گذریم.

سالارکیا در پایان گفت: پولادی همچنان فرصت دارد در خصوص مسائلی که برای دفاع از خود مورد نظر دارد را در قالب تجید نظرخواهی ارائه کند. در این ارتباط از زمان صدور حکم، ۲۰ روز فرصت دادیم تا اگر خواستند درخواست خود را ارائه کنند.

انتهای پیام / خ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار